“ Walaupun kau ni g1la-g1la Syuk, tapi bab ini mata aku masuk habuk.. ” – Netizen

Shuk Sahar Kongsi Video Jumpa Family Depan Pagar Rumah Buat Netizen Seb4k. Dua Minggu Tak Dapat Jumpa Dan Pel0k Anak, Alahai, Sabar Ya Shuk !!

Siapa yang tidak mengenali Mohammad Shukri bin Mohamed Sahar atau lebih dikenali Shuk Sahar. Jejaka kelahiran Pulau Pinang yang juga merupakan seorang pelakon, pengacara dan juga penyampai radio. Kerjayanya semakin dikenali dan kini sudah mempunyai dua cahaya mata.

Baru-baru ini, Shuk telah berkongsi satu video berjumpa anaknya di depan pagar rumah buat netizen seb4k. Shuk menyatakan selama dua minggu dia menginap di hotel dan tidak dapat berjumpa keluarga bagi memberi ruang keluarganya melaksanakan tempoh kuarant1n selepas kepulangan dari Sabah.

Video yang berdurasi beberapa minit itu mendapat ribuan views daripada netizen. Malah, bait-bait kata di permulaan video itu yang menyatakan rindu untuk makan dan keluar bersama membuatkan netizen faham akan situasi yang ditangg0ng oleh Shuk. Alahai Shuk, sed1hnya.

Adegan perbualan Shuk bersama anaknya Ain turut membuat netizen seb4k dan sed1h walaupun terp1sah sementara. Malah, anaknya Ain kelihatan faham yang dirinya dalam tempoh kuarant1n dan perlu memakai hand sanit1zer. Wah, bijak sungguh Ain.

Jom tonton video di bawah :

Bukan itu sahaja, netizen turut meluahkan rasa sed1h dan sesetengah daripada mereka turut menang1s. Pada masa yang sama, rata-rata peminat juga men1nggalkan komen yang mendoakan dan membina kepada Shuk sekeluarga. Antara komen-komen mereka :

“ Melel3h air mata aku.. Alah4i.. Sump4h sed1h Shuk.. Insyaallah kita semua doakan.. ”

“ Walaupun ko ni g1le2 syuk… Tp bab ni mata aku masuk habuk.. ”

“ Allah Tabah bang.. Tak lama dah.. Pejam celik.. Insyaallah.. Everything will be ok. In Allah we trust.. ”

“ Saya dah tengok kat youtube shukchannel full video memang sed1h g1ler weii.. ”

“ Sump4h seb4k jadi mcm ni.. Mata masok habuk laa.. ”

“ Moga c0r0na nie baik secepatnya.. Agar syuk dan org lain dpt jumpe org trsyg.. ”

“ Kal4h kalau bab anak sed1h.. Bayang kan kita terp1sah sementara pun dah sed1h.. Jaga kuarga kita smua.. ”  

“ Bab ni aku kal4h weiii.. Sed1h seb4kk.. Paham sgt prasaan tu.. ”

Umumnya, keselamatan dan kesihatan semasa tempoh kuarant1n dilanjutkan perlu diutamakan. Peng0rbanan Shuk semasa p4ndem1k C0vid-19 ini untuk keluarganya dipuji oleh netizen. Kami di Berita Kopak turut mendoakan semoga Shuk dan keluarga sentiasa sihat dan dilindungi selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG shuk_hotfm

Artikel ini disediakan oleh Berita Kopak. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..