” Tidur pun serius, mana tak mar4hnya abah 0ii.. ” – Netizen

Jep Sepahtu Muatnaik Gambar Anak Kedua, Muhammad Khidir Sedang Tidur Namun Lain Pula Yang Menjadi Perhatian Netizen. Wah, Taj4m Sungguh Mata Netizen Yer !!

Sejak dikurniakan cahaya mata kedua, Muhammad Khidir, pelakon dan pelawak, Jep Sepahtu sering berkongsi gambar- gambar anaknya itu di akaun Instagram. Khidir dilahirkan pada 6 Jun lepas dan ia telah melengkapkan sepasang cahaya mata buat Jep dan isteri.

Walaupun sikap Jep yang kelakar dan ‘g1la-g1la’ namun Jep merupakan seorang bapa yang penyayang. Ia dapat dilihat di beberapa posting Jep di akaun Instagram. Jep banyak meluangkan masa menjaga Khidir dan seorang lagi anak mereka iaitu Dariya Inara.

Meninjau ke entri terbaru di akaun Instagram, Jep telah memuatnaik gambar Khidir sedang tidur. Dengan kapsyen ‘ Tidur pun mar4h ‘ kerana wajah Khidir yang agak serius dan berker0t telah mencur1 perhatian ramai orang.

Kebanyakan mereka ger4m melihat wajah Khidir yang comel dan saling tidak tump4h seperti kakaknya, Dariya. Tetapi di sebalik gambar tersebut ada sesuatu yang lebih menarik perhatian netizen. Haa, memang tajam sungguh pemerhatian para netizen sekalian.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Lampin yang nampak berat seperti sudah penuh telah menjadi bahan bualan dan us1kan netizen terhadap Jep. Antara komen-komen mereka :

Tidur pun serius, Mimpi pakcik shuibb kot.. “

” Rambut pacak. tak mudah kena t1pu.. segak anak abah ni.. “

” Pampers pun terkeluar sebab mar4h sangat.. “

” Lampin dah penuh tu Jep.. tidur pun handsome.. Tgh perah 0tak memikir tu.. “

” Mana tk mar4h nyer abah 0i bila nk tukar pampers khidir tu dh penuh lh hihihi.. “

” Salin pempes tu bah. Full dah.. kang bol0s.. “

” Takot dlm sluar penuh doh abahmu.. “

Penuh dah pempes tu.. babahnya asyik main nset je.. “

Patutlah Khidir tidur dalam keadaan mar4h ye. Mungkin Khidir mar4hkan abah yang tidak tukarkan pampers. Apa pun, Khidir tetap comel walaupun tidur dalam keadaan serius, haha. Semoga Khidir membesar dengan sihat dan sentiasa dilindungi oleh Allah SWT.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Jep Sepahtu

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..