” Pipi mommy yang chubby dah hilang. Cepat betul kurus.. ” – Netizen

Muatnaik Gambar Pergi Checkup Fatima Aisya, Fazura Dipuji Cantik Ketika Dalam Pant4ng. Wah, Berseri- Seri !!

Umum mengetahui, pasangan selebriti Fazura dan Fattah Amin kini sudah bergelar ibu dan bapa sejak 2 Oktober lepas. Cahaya mata sulung yang diberi nama yang cukup indah sekali iaitu Nur Fatima Aisya ini sudah berusia 2 minggu pada hari ini.

Meninjau ke akaun Instagram, Fazura telah memuatnaik gambarnya ketika menghadiri temujanji harian Fatima di sebuah h0spital. Penampilan Fazura yang masih lagi di dalam tempoh berpant4ng telah meraih perhatian para peminat.

Fazura dilihat begitu cantik berseri-seri dan kembali langsing seperti sebelumnya. Wah, cepat sungguh Fazura dapat mengembalikan bentuk badan ideal sebelum berbadan dua dahulu. Seperti biasa wajah Fatima masih tidak dipertontonkan kepada umum.

Perkongsian ini telah mendapat ribuan tontonan dan ratusan komen yang kagum dengan penampilan Fazura selepas bersalin. Fazura juga turut berkongsi gambar yang sama di akaun Instagram miliknya selain di akaun Fatima sendiri.

Jom lihat perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN -> untuk melihat gambar seterusnya.. )

Pelbagai reaksi diterima daripada peminat berkenaan dengan perkongsian ini. Ramai peminat yang tidak menyangka yang Fazura boleh kembali kurus dalam masa yang cepat dan tidak kurang juga yang mendoakan kesejahteraan Fazura dan keluarga. Antara komen-komen mereka :

” Dalam pant4ng still lawa tak boleh bawa bincang.. ” 

” Kejapnya Faz dah kurus. So pretty mummy.. “

” Cantiknya walaupun dalam pant4ng.. “

” Semoga ibu dan baby sihat. Kejapnya dah kurus.. Cantik mcm anak dara.. “

” Besar nanti mesti cantik mcm mummy dia.. “

” MasyAllah, pipi mommy yang chubby dah hilang.. Cepat btul kurus.. “

Bukan mudah untuk kembali langsing selepas bersalin dalam tempoh yang sekejap. Semoga Fazura dan Fatima sentiasa dalam keadaan sihat dalam menjalani tempoh berpant4ng ini. Pastinya ramai tidak sabar untuk menatap wajah comel Fatima Aisya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fazura, Fazuralovelife

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..