” Nasib baik t0ng ais tak dibelinya sekali. Haha.. ” – Netizen

Roy Azman Kongsi Video Keadaan Di Sebuah Kedai Selepas Ramai Orang Membuat Pembelian P4nik Kerana PKPB. Part Roy Ketawa Tu Kelakar !!

Bermulanya jam 12 tengah malam pada 14 Oktober nanti akan bermulanya Perint4h Kawalan Pergerakan Bersyarat di Kuala Lumpur, Selangor dan Putrajaya untuk mengekang penul4ran C0v1d 19 yang mula semakin meningkat di kawasan tersebut.

Meninjau ke akaun Instagram pelakon Roy Azman, beliau telah memuatnaik sebuah video yang menunjukkan keadaan yang berlaku di sebuah pasaraya selepas ramai pelanggan mula membuat pembelian secara pan1k. Banyak stok makanan mulai licin.

Walaupun PKPB tidak seketat PKP 1 dahulu namun ramai telah mula membeli bel4h untuk persiapan stok makanan selama 2 minggu. Keadaan ini tidak seharusnya berlaku kerana sesiapa sahaja masih boleh keluar membeli barangan cuma dihadkan kepada dua orang sahaja.

Nampaknya Roy juga tidak ketinggalan untuk membeli stok makanan tapi apakan daya segalanya sudah habis diborong. Namun Roy masih lagi tersenyum melihat ragam masing-masing yang sak4n memborong. Ad0i, bertabahlah Roy !

Jom tonton video di bawah :

View this post on Instagram

Aiyooo…byk sudah clear wooo

A post shared by roy azman (@thisisroyazman) on

Video yang berdurasi 30 saat ini telah mencur1 perhatian ramai orang dengan memberi pelbagai reaksi. Antara komen-komen mereka :

” Yg borong bnyk2 tu depa nk bkk kedai depan rumah .. “

” Cara ketawa tu. haha.. kedai 4cheh pun licin.. “

” Punya p4nik org beli barang.. nasib baik tong ais tak dibeli sekali.. hmm macamĀ² ragam .. “

” bang kalau roti nt takde stok bgtau saya pos guna poslaju.. “

” Mkn telo masin jer nmpaknya bang.. tu yg tinggal.. “

” Klu awal sket lg td abg pegi.. langsung takleh nk msuk.. rmai org… serbu cs je la.. “

Semoga dengan adanya PKPB di negeri Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya ini mampu mengurangkan kadar j4ngk1tan C0v1d 19 di negara kita. Begitu juga untuk penduduk di negeri Sabah yang turut melalui PKPB ini. Ingatlah kita masih belum menang memer4ngi wab4k C0v1d 19 ini.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Roy Azman

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..