” Apahal Naim Daniel kata berani sangat. Sampai bersilat atas meja.. ” – Shah Geg4r

Video Naim Daniel Di Konti THR Geg4r Bersama Shah Muhammad Yang Mencuit Hati. Muka Cu4k Tak Boleh Bawak Bincang Ni. Kant0i !! 

Meninjau akaun Instagram penyampai radio THR, Shah Muhammad telah dikongsikan satu video yang memaparkan Naim Daniel sebagai artis jemputan di konti stesen itu. Kelihatan di dalam video tersebut, Naim sedang berdiri di atas meja sambil menjer1t. Kenapa pulak tu Naim…

Shah yang ketawa sambil menep0k dahinya melihat gaya Naim itu. Rupanya Shah membawa seekor iguana ke dalam konti yang diletakkan dalam sangkar. Naim yang tak0t dan gel1 dengan binatang ini membuatkannya melompat lari ke atas meja.

Naim menjer1t sambil mengatakan ‘Ny4h kau dari sini’ membuatkan Shah lagi sakan ketawakan Naim. Jika anda adalah peminat setia Naim, pastinya sering melihat gayanya yang kemas dan nampak gentleman namun di sebaliknya ada tersembuny1 sikapnya yang kelakar dan melucukan ini.

Naim pernah memenangi anugerah berprestij Juara Lagu Ke 34 Februari lalu, dan sekarang Naim semakin aktif dalam menghasilkan lagu-lagu baru dan semuanya adalah ciptaannya sendiri. Selain daripada itu, Naim juga terlib4t dalam drama Lelaki Lingkungan Cinta yang bakal bersiaran di saluran TV3.

Jom tonton video di bawah :

Mencuit hati sungguh gaya Naim yang tak0t pada iguana ini. Sampai ke atas meja terus Naim yer. Di antara komen dari peminat :

” Naim Naim, ini kelakar haha. Hil4ng macho dik.. “

” Hahahahahaha ad0iii lh geli hati sis.. “

Memang sakanlah Shah gelakkan Naim yang sedang ketak0tan tu. Alahai Naim muka dan lagak dah mach0 dah, rupanya gel1 dan tak0t dengan iguana yer. Apa pun, semoga Naim terus success dengan kerjaya seninya dan semakin banyak kejayaan yang bakal dikecapinya nanti.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Shah Gegar, IG Naim Daniel

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..