” Tiba-tiba ada power boleh terbang kan Anaqi.. ” – Netizen

Video Galagat Anak Amar Baharin, Aqeef Anaqi Selepas Dapat Baju Super Hero Jadi Perhatian Peminat. Amboi Anaqi, Terus Bertukar Yer Bila Dapat Baju Baru, Comel Sangat !!

Mendapat hadiah daripada ibu bapa adalah saat yang paling dinantikan si anak. Apatah lagi hadiah itu telah dinanti sekian lamanya. Ibu bapa yang bijak dalam membentuk bonding bersama anak-anak pastinya suka memberikan kej0tan tanpa dipinta. Fasa ini juga membantu dalam proses perkembangan anak-anak.

Aqeef Anaqi adalah anak pertama Amar dan isterinya, Amyra Rosli. Pasangan dua sejoli ini sering berkongsi aksi-aksi cute Anaqi dan adiknya, Ayra Aryssa di instagram milik mereka. Seringkali video dan gambar yang dimuatnaik mendapat ribuan view daripada pengikut mereka. Tidak hairanlah, Anaqi dan Aryssa dikenali dan mempunyai peminat mereka tersendiri.

Terbaru Amar Baharin ada berkongsi video betapa excited anaknya, Anaqi apabila dibelikan baju superhero. Kapsyen Amar memberikan am4ran kepada ibu bapa itu mencuti hati Namun, video yang dimuatnaik Amar menarik minat netizen melihat telatah Anaqi. Seronok betul Anagi, betul-betul teruja kan.

Perkongsian video Amar mengenai keterujaan Anaqi bersama Aryssa yang comel cukup kelihatan membahagiakan. Walaupun ianya hanyalah sehelai baju, namun cukup memberikan keseronokan buat Anaqi. Lihat saja bagaimana Anaqi melompat-lompat. Confirm lepas ni suruh daddy belikan lagi kan Anaqi !

Ikuti perkongsian video Amar di bawah :

Perkongsian video Amar mendapat pelbagai reaksi daripada netizen. Antara komen-komen netizen :

” Tiba2 ada p0wer bole terbang kan Anaqi.. Comel anak.. Alhamdullillah.. “

” Alahai cute je adik tu.. yg abng dah jadi hero dah.. “

” Hahaha ini lawak.. sukaa dia braksi ala2 superher0.. “

” Anaqi yg sopan je npk dh bertukar lpas pkai bju super hero.. “

” Hahaahahahahahaha anaqi oii.. boys katakan… “

” He is so hypeer active ye… MasyaAllah… But janji sehat ok lah tu.. “

” Hahahaa.. Alhamdulillah dia sihat aktif dan menunjukkan ciri ciri seorang lelaki yang gagah perk4sa.. sure ri0h kat umah tu dgn suara dia.. comey nyer awak baby.. “

Happy nya lah bila tengok Anaqi kan. Melompat bukan main tinggi lagi punyalah excited. Pandai Amar ambil hati anak. Sebelum ni, surprise kan Amyra juga. Memang pemurah dan tidak berkira sungguh Amar dengan keluarga tercinta. Mungkin inilah asbab Amar sentiasa murah rezekinya. Semoga keluarga ini dimurahkan rezeki selalu dan bahagia sehingga syurga.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Amar Baharin

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan