” Pinjam duit boleh lagi, bab nak gadai beg jangan harap yer, hahaha.. ” – Netizen

Video Elizad Pr4nk Michael Ang Minta Pinjam Duit. Part Nak Minta Gad4i Beg Tu Paling Kant0i !!

Bagi yang sering menonton akan rancangan ‘ Trek Selebriti’ pasti terhibur akan aksi-aksi pr4nk yang dibuat oleh ramai pelakon tanah air. Ada sahaja cara yang dibuat oleh pengacaranya Alif Farhan yang cuba untuk ken4kan rakan artis dengan menelefon mereka.

Untuk kali ini Alif telah meminta pelakon dan pengacara radio iaitu Elizad Sharifuddin untuk menelefon pengarah drama terkenal iaitu Michael Ang. Mungkin ramai yang tahu bahawa sikap Michael yang dikatakan seorang yang tegas namun aksinya di hadapan kamera pasti menghiburkan orang ramai akan cara percakapannya.

Untuk sedikit informasi, Michael merupakan seorang yang  berbangsa cin4 dan  dia telah memel0k Islam pada dua tahun lalu. Namun berita tersebut Michael telah mengumumkan kepada semua pada tahun lepas dan turut mendapat liputan meluas media tanah air.

Perkongsian video Elizad menelefon Michael Ang itu turut dikongsikan oleh Alif di akaun Instagram miliknya. Di akhir perbualan Elizad telah meminta untuk menggad4ikan beg Michael, namun Michael sudah tahu bahawa dirinya sudah terken4.

Ikuti perkongsian video tersebut di bawah ini :

Video yang baru di post itu turut mendapat hampir tiga ribu lebih ‘love’. Malah sikap Michael yang pemurah sanggup memberikan Elizah untuk meminjam duit itu turut mendapat pujian netizen. Antara komen-komen tersebut adalah :

”  Mike 40K tu.. Ini betul-betul kawan sejati. Ada bila diperlukan, takde org nak bagi free 40k. Dah pinjam bayar balik lah kan.. Terbaik .. “

” Uishhh bagi pinjam 40k kot.. “

” Memang ni lah erti sahabat  yang sebenar.. ” 

” Hahhahahhaa berani korang dgn Mike ye.. “

” Memang terbaik Mike.. “

” Last-last kant0i juga yer sebab nak gadai beg.. “

” Pinjam duit boleh lagi, bab nak gad4i beg jangan harap yer, hahaha.. “

Memang kelakar part last tu, kant0i bila minta nak gad4i beg. Tapi memang Michael seorang sahabat yang baik, tak kisah pun Elizad nak pinjam 40 ribu tu. Apa-apa pun, ianya adalah sekadar hiburan dan kami dari Berita Kopak mendoakan Elizad dan Michael sentiasa dimurahkan rezeki selalu. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Aliffarhan, Elizad Sharifuddin, Michael Ang

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa  kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..