” Presiden Tik Tok dah kena mar4h. Siapa suruh ngadap Tik Tok je haha.. ” – Netizen

Video Wawa Zainal Membul1 Aeril Zafrel Gara-Gara Asyik Dengan Handphone. Hah.. Ambik Semua Kerja Rumah Kena Buat. Kesian Tengok Muka Mr Presiden. Lawak Sungguh !!

Keluarga pasangan cantik bergaya, Aeril Zafrel dan Wawa Zainal sering mencur1 perhatian netizen. Apatah lagi di saat sekarang, ramai yang berada di rumah kerana Perintah Kawalan Pergerakan, maka semakin banyak masa terluang yang ada untuk netizen mengikuti rapat perkembangan pasangan ini.

Aeril yang sudah umum mengetahui betapa aktifnya beliau membuat video-video Tik Tok hingga menggelar dirinya Mr Presiden. Hampir setiap masa diisi dengan Tik Tok bak kata Wawa yang pernah kant0ikan Aeril 24 jam Tik Tok sampai terbawa-bawa masa tidur.

Gelagat lucu Aeril bersama anak-anak dan Wawa memang ditunggu-tunggu netizen kerana ada sahaja idea kreatif dan aksi lucu yang akan dipertontonkan sebagai hiburan. Habis semua anak dijadikan bahan pelengkap video Tik Toknya. Keluarga yang meriah dan ceria sekali.

Menerusi akaun Instagram, Wawa Zainal telah berkongsikan satu video Tik Tok yang memaparkan beliau membul1 Aeril yang asyik menghadap handphone. Membul1 Aeril membuat semua kerja umah, mimik muka dan gerak geri Aeril buat ramai ketawa. Alahai kesian Mr Presiden !

Jom tonton video di bawah :

Rata-rata netizen terhibur dengan gelagat Aeril dan Wawa ini. Antara komen-komen netizen :

” Alahaii kesian presiden TikTok kena buat kerja rumah.. “

” Muka tak puas hati tu.. “

” Presiden tiktok kena bul1 dengan bini ke.. “

” Hahahahahaa bosss. Apooo isteri der4 suami.. “

” Presiden Tik Tok dah kena mar4hh. Hahaha lawakkkk.. “

” Hahahahahahahahaha tu laaa sape suruh ngadap tiktok je.. “

” Bini presiden tiktok pun dah reti main tiktok jugak.. “

” Comellahh anak-anak tengok je mak dengan ayah buat video apalah tu.. “

Rasakan Aeril. Itulah asyik TikTok Tik Tok. Sekali Wawa dah main jent1k-jent1k semua kerja rumah jalan. Lucu betul tengok video ni sampai berulang kali diulang semata-mata nak tengok muka tak puas hati Aeril tu. Terbaik Wawa. Kami di Berita Kopak mendoakan semoga pasangan ini sentiasa gembira bersama anak-anak tersayang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Wawa Zainal by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..