” Kita baru nak feeling-feeling, yang kat sebelah tuh ad0i laa… ” – Adira Suhaimi

Vide0 Adira Mendendangkan Lagu Pujaan Hati Yang Merdu Namun Gelag4t Anaknya Anggrek Jadi Tumpuan. Alahai Comelnya Muka Ceb1k Sed1h Sangat Tu !!

Bekas bintang Akademi Fantasia ini mempunyai aura dan tarikannya yang tersendiri. Sering muncul dengan single lagu tema bagi drama tempatan, dia digel4r Ratu Soundtrack. Suaranya yang gemersik dan merdu memang tidak dapat dinafikan lagi.

Antara lagu hit nyanyian Adira adalah Pujaan Hati, Maaf, Takd1r Tercipta dan 0mbak Rindu. Antara kejayaan besar Adira adalah pemegang trofi Lagu Tema Terhebat , Juara Mobile Anugerah Juara Lagu ke 27, Lagu Tema Terbaik Festival Filem Malaysia dan Penyanyi Wanita Popular Anugerah Bintang Popular Berita Harian ke 27.

Adira merupakan isteri kepada seorang usahawan bernama Datuk Seri Adnan Abu atau lebih dikenali sebagai Datuk Red. Mendirikan perkahwinan pada 3 Disember 2015, ik4tan perkahwinan ini memberikan mereka tiga orang cahayamata bernama Anggrek, Asan dan Anggun.

Menerusi akaun Instagram, Adira telah berkongsikan satu video yang memaparkan beliau sedang mendendangkan sebuah lagu sambil ditemani anaknya Anggrek. Namun apa yang melucukan adalah gelag4t Anggrek yang terlebih menjiwai sampai menang1s mendengar nyanyian mummynya itu. Alahai comel je Anggrek ni.

J0m tont0n video di bawah :

Ramai orang yang menonton vide0 itu merasa terhibur melihat gelag4t Anggrek yang seperti bersed1h itu. Antara k0men-k0men netizen :

” Halah halah yang cin0net tu pun.. “

” Terlebih feeling tu kak. Penghayatan dia fuhhh.. “

” Sed1hnya yang kecil tuuuu hahaha.. Feel ami dia sampai lah tu.. “

” Yang sebelah tu betul-betul feel. Menjiwai lagu betul ni.. “

” Sebab b0nding tu terlalu dekat dengan mummy anak-anak pon turut merasai.. “

” 0ver feeling la tu yang anggrek sampai mele leh air mata.. Mummy nya punn.. “

Alahai Anggrek pandai betul menjiwai lagu. Lebih sed1h lebih p1lu dari mummy yang menyanyi ni. Kesi4n pulak tengok baru je mummy nyanyi sebaris dah berjur4i airmata. Apa pun, kami di Berita Kopak mengharapkan semoga Adira dan anak-anak sentiasa dilindungi Allah dan keluarga mereka bahagia sepanjang masa.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Adira Suhaimi by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..