” Dato’ ni beria aku tengok. Rasa nak lep0k je… ” – Netizen

B0san Dengan Kisah Pergad0han Yang Tak Sudah Di Media S0sial, Dato’ AC Mizal Beri Tip Untuk Sentiasa P0sitif. Part Last Tu Kelakar Betul. Ada Maksud Tersirat Ni, Nak4l Eh !!

Gaya dan personalitinya yang sentiasa ceria dan menghiburkan orang ramai buatkan dirinya sentiasa menjadi tumpuan. Pengacara popular rancangan Maharaja Lawak Mega, Dato’ AC Mizal bukanlah calang-calang orangnya. Sudah 29 tahun berkecimpung sebagai anak seni, namanya masih gah berdiri.

Bermula dengan kumpulan 4U2C, Dato’ AC Mizal melebarkan sayapnya ke bidang pengacaraan dan lakonan setelah kumpulan itu terbub4r. Popular dengan drama Gerak Khas, bakat lakonannya tidak pernah menghamp4kan sehinggakan dia dipanggil ASP Mazlan oleh peminat-peminat.

Manakala dalam bidang hiburan pula, beliau menjadi buru4n ramai kerana karisma yang dimiliki. Dato’ AC Mizal menikahi pelakon Emylia Rosnaida dan hasil perkahwinan ini memberikan mereka 2 orang cahayamata diberi nama Muhammad Reeve Damien dan Fea Eryssa.

Menerusi akaun Instagram, Dato’ AC Mizal telah berkongsikan satu video yang memaparkan beliau memberikan tip untuk sentiasa positif dalam kehidupan. Gayanya yang serius buat ramai yang menumpukan perhatian namun akhirnya semua ketawa besar. Amb0i sempat lagi buat lawak Dato’ ni. Dah kasihnn Datin jadi mangs4.

J0m tont0n video di bawah :

Rata-rata netizen terhibur dengan jenaka Dato’ AC menyak4t Datin ini. Antara komen-komen netizen :

” Kesi4n jauh-jauh datang kena tutup suis je. Terbaekla dato’.. “

” Hahahaha memang tak tahu tutup sendiri ke saja der4 isteri.. “

” Yang part last tu, sabar jelah datin.. “

” Beria sis tengok.. Lawak la dato nie.. “

” Muke datin beng4ng bila tiba-tiba kene panggil datang nak tutup suis semata.. “

” Dato’ ni beria aku tengok.. Rasa nak lep0k je.. “

” Nay4 betul la…. Dia jer1t macam maharaja lawak meeegaa!!!.. “

” Dato punya serius tu alahai hahahaha memang cari gad0h.. “

” Kosian kek datin, dato buek macam tu. Dari jauh tu datin datang nyo.. Hahaha.. “

Amb0i ingatkan apa la yang digad0hkan. Nak pula katanya nak beri tips sampai ke sudah rupanya hal tutup suis je. Tapi maksud macam tersirat betul Dato’ AC ni. Apa pun, pandai Dato’ mengus1k Datin. Usikan menambah kemesraan rumahtangga gitu. Kami di Berita Kopak mengharapkan semoga Dato’ AC sentiasa bahagia bersama keluarga tersayang. Aamin

Silakan SHARE..

Sumber : IG Dato’ AC Mizal by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..