” Hebat anak awak. Bakat dah turun ke anak ni. Bakal pengarah jugakah?…” – Netizen

Hasilkan Vide0 Ikl4n P0pia Dengan Idea Tersendiri, Anak Erma Fatima, Nurain Buat Netizen Kagum. Wah Bakal Pengganti Mama Ni. Hebat !!

Pengarah terkenal Erma Fatima cukup tersohor di Malaysia. Tidak hanya sebagai pengarah, beliau juga adalah pelakon hebat yang sudah berkecimpung 33 tahun lamanya dalam dunia seni. Beliau juga merupakan kakak kepada pelakon Umie Aida dan juga Betty Rahmad.

Pernah bergelar isteri kepada Bade Hj. Azmi yang juga pengarah filem, mereka akhirnya akur dengan ketentuan Allah bahawa jodoh mereka hanya bertahan 26 tahun sahaja. Tidak dikurniakan zuriat namun Erma mempunyai lima orang anak angkat iaitu Syamil Ikhwan, Ahmad Arir, Ahmad Aifin, Citra dan Nurain.

Keluarga kecil Erma ini cukup kaya dengan kasih sayang dan ia terlihat dalam perkongsian Erma. Sus4h senang dihar0ngi bersama mereka kini bahagia dan gembira dalam kehidupan seharian mereka. Tegas dalam mendidik anak-anak, Erma melatih anaknya untuk hidup berdikari.

Menerusi akaun Instagram, Erma Fatima telah berkongsikan satu video yang memaparkan vide0 prom0si popia ilham anaknya Nurain dan Citra. Menyatakan anaknya itu tidak mahu mengunakan idea dan konsepnya yang dianggap lap0k, video ini nampak menarik walaupun simple.

J0m tont0n video di bawah :

Rata-rata netizen memuji idea Ain ini. Antara komen-komen netizen :

” Video ni h1pster.. Kita yang old school pun suka video pr0mo macam ni.. “

” Tengok dia makan dah tau sedap.. “

” Anak kak erma nak jadi macam kak erma usahawan berjaya.. “

” Pandainya Ain! Bakal pengarah juga kah?.. “

” Hebat anak awak. Bakat dah turun ke anak ni.. “

” Bagus la tu.. Belajar cari duit sendiri.. “

Wah nampak dah bakat terpend4m Ain ni. Boleh jadi pengganti mama nanti ni. Nampak simple tapi cukup buat ramai yang telan air liur. Kami di Berita Kopak mendoakan semoga popia ini mendapat permintaan yang memberangsangkan dan semakin laris ju4lannya. Aamin

Silakan SHARE..

Sumber : IG Erma Fatima by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..