” Tak puas tengok. She is so adorable.. ” – Vanidah Imran

Datin Umie Aida Kongsi Video Puterinya, Aisyah Humaira Yang Seronok Diurut Muka. Part Aisyah Gelak Tu Comel Sangat !!

Pelakon hebat Datin Seri Umie Aida bukan muka baru dalam dunia seni. Adik kepada pengarah terkenal, Erma Fatima ini sudahpun bergelar isteri kepada Datuk Seri Khairuddin Abu Hassan. Melangsungkan perkahwinan pada 14 Mac 2010 di hadapan Kaabah, pernikahan ini mengambil keberkatan dari Tanah Har4m Mekah.

Datin Umie Aida yang sememangnya terkenal dengan sikap peramah dan penyayangnya ini mempunyai dua orang anak angkat bernama Mohd Daniel Firdaus dan Mohd Dzulhelmy. Kini kedua anak angkatnya itu sudah menjadi anak teruna. Pada September tahun lalu, Datin Umie Aida telah mengadakan majlis aqiqah buat seorang bayi angkat barunya yang diberikan nama Aisyah Humaira.

Menyifatkan Aisya sebagai anugerah terindah buat dirinya dan suami, kehadiran Aisyah dalam kehidupan mereka membuatkan segalanya menjadi lebih bermakna. Tangis4n dan senyuman Aisya mengubat jiwa keibuan Umie yang sememangnya menyukai anak kecil.

Menerusi akaun Instagram, Datin Umie Aida telah berkongsikan satu video yang memaparkan Aisyah Humaira yang sedang diurut-urut muka. Gelagat Aisyah yang ketawa riang apabila merasa sentuhan tangan di mukanya itu buat ramai ger4m. Alahai makin comel Aisya !

Jom tonton video di bawah :

Rata-rata netizen terhibur antara komen-komen netizen :

” Eee ger4mnyaaa! So cute.. “

” Ya Allah cutenya kak. Comel.. “

” Ehhh.. Dia sukaaa hahaha.. “

” Tak puas tengok… She is so adorable!.. ” – Vanidah Imran

” Aloooooo ger4mmnyaaa kat budak ni.. “

” Salam Mummy Aisya hehehh gigi dia chomeiiii muka chomeii happy sokmo.. “

” Suka dia. Gel1 la tu orang main pipi.. “

” Muka happy aisya tak boleh ajak bincang.. “

” Dia suka…. Ayooo manisnya dia senyum.. “

Ger4mnya tengok muka Aisya ni. Makin bertambah comel. Gelak dia tu aduh boleh cair. Kami di Berita Kopak mendoakan semoga Aisya sentiasa diindungi Allah dari wab4k merbah4ya dan moga Aisya membesar menjadi anak yang solehah dan berguna untuk kedua ibu bapa. Aamin..

Silakan SHARE..

Sumber : IG Umie Aida by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..