” Aaisyah niii, kasi la chance kat mummy. Daddy pun menyak4t kemainnn.. “

Video Aaisyah Dhia Rana Yang Cemb0ru Bila Zain Saidin Pegang Tangan Che Ta Buat Ramai Terhibur. Alahai.. Kecik-Kecik Dah Pandai Jeles Yer Aaisyah, Comel Sangat !!

Si cilik Aaisyah Dhia Rana tidak perlu diperkenalkan lagi. Anak kepada pasangan pelakon Rozita Che Wan dan Zain Saidin ini selalu menjadi perhatian ramai. Aaisyah kini sudah berusia 6 tahun. Wajahnya yang comel, gelagatnya yang manja buat ramai yang tertarik.

Rozita Che Wan atau lebih mesra dengan panggilan Che Ta berkahwin dengan Zain Saidin pada 11 Disember 2013. Aaisyah dilahirkan pada 1 November 2014 secara normal di Hospital Pakar Ampang Puteri. Si comel Aaisyah ini mempunyai ramai peminat yang mengikutinya di instagram. Sehingga kini Aaisyah mempunyai 1.5 juta pengikut.

Memiliki wajah kacukan, Aaisyah Dhia Rana yang comel ini sering menjadi perhatian peminat-peminatnya. Gambar-gambar dan video-video Aaisyah yang dimuatnaik di media sosial pastinya mendapat banyak ‘likes’ dan komen.

Menerusi akaun instagram Aaisyah Dhia Rana, satu video telah dimuatnaik menarik perhatian netizen. Dalam video ini, Aaisyah mengalihkan tangan daddynya, Zain Saidin daripada pegangan tangan mummynya, Rozita Che Wan. Menurut kata Che Ta, Aaisyah cemb0ru bila daddynya pegang tangan mummy. Tambah Che Ta lagi, tangannya ada dua, ambil pegang seorang satu. Daddy pun saja je nak mengusik Aaisyah kan.

Jom tonton video penuh di bawah :

” Aaisyah jel0us daddy pegang tangan mummy.. “

Rata-rata netizen terhibur dengan galagat Aaisyah. Antara komen-komen netizen :

” Daddy pun nyakattt kemainnn.. ”

” Adoii dilema mak2… bapak dgn ank berebut nk dok sebelah mak… x kiralah time tgk tv, tidoq, tgk wayang, dlm keta segalanyalah.. dh mama plk serba salah…. ”

” Oh dia syg mommy dia lebih dr daddy dia.. ”

” Comel je aisyah berebut tangan mumy dengan daddy dia.. ”

” Hahahahahaa aisyah niii, kasi la chance kat mummy.. ”

” Hahahaaaa… geli hati tengok @aaisyahdhiarana111 ni… sampai tengok banyak kali video ni.. ”

” Berebut nk pegang tgn mak dia, dari the house lagi Aaisyah mmg cemb0ru bila pak dia pegang tgn mak dia, Aaisyah mmg comel sgt.. ”

” Apa2 keadaan pun.. mmg kita sebagai ibu atau isteri jadi ” rebutan ” suami dan anak.. pen1ng gakk kekadang tetapi ia merupakan saat2 indah kita semua… kan3x.. ”

Alahai comel betul Aaisyah ni kan. Ger4m je tengok aksi Aaisyah tu kan. Kami di Berita Kopak mendoakan semoga Aaisyah membesar dengan sihat, menjadi anak yang solehah, berjaya di dunia dan akhirat. Di bawah ini kami belanja sikit gambar Aishah masa kecil, alahai comel sangat !!

Silakan SHARE..

Sumber : IG Aaisyah Dhia Rana by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..