” Ini Arif atau ayah.. “

Video Arif Jiwa Buat Parodi Macam Ayahnya Asyraf Khalid, K0rang Rasa Sama Tak ? Tapi kan Siapa Ikut Siapa Ni.. Ad0ii Kel1ru Dah Kita Ni !!!

Arif Jiwa Asyraf merupakan cucu kepada penyanyi tersohor Malaysia, Datuk Seri Siti Nurhaliza. Arif merupakan anak kepada Asyraf Khalid ( anak tiri Datuk Siti ) dan isterinya, Tya Arifin ( pelakon dari Indonesia ). Pasangan ini bernikah pada 1 November 2015.

Menjadi anugerah terindah, bila memperolehi anak yang comel. Mereka menggelarkan Arif dengan gelaran manja iaitu PipiPao. Tidak hairanlah, Arif sentiasa menjadi perhatian pengikutnya di laman Instagram miliknya.

Telatah dan ragamnya seringkali dimuat naik untuk dikongsikan bersama peminat tersayang.Untuk pengetahuan semua, Si pipi merah Arif ini dilahirkan pada 3 Mac 2017. Kini usianya sudah mencecah 2 tahun.

Terbaru, menerusi akaun Instagram Arif Jiwa Asyraf, sebuah video telah dimua naik. Video tersebut memapar Arif Jiwa sedang berbual-bual demgan ibunya Tya Ariffin. Tya Ariffin meminta Arif membuat seperti rakaman video yang telah dibuat oleh suaminya sebelum ini.

Arif membuat apa yang dipinta oleh ibunya itu. Mimik dan suara yang dibuat oleh Arif sangat comel. Arif mengikut sahaja yang ibunya katakan. Bijak sungguh Ariff ni kan ..

Tapi bahagian akhir video tersebut telah berlaku sesuatu, sehinggalah terp4dam rakaman tersebut. Telefon bimbit yang dipegang oleh Tya telah di jat0hkan oleh Arif. Begityulah pengakh1ran video tersebut.

Ini adalah sedikit sedutan daripada video tersebut :

“Happy.. happy.. happy.. “

Tya : Tangannya dua.. happy !!

Arif : Happy..

Arif : Ini Arif atau ayah ?

Yang last ni , tiba-tiba Arif menjerit dan menepis telefon bimbit ibunya.

Jom tonton video di bawah ini :

” Happy happy happy “

View this post on Instagram

Happy happy happy ๐Ÿ˜…

A post shared by Arif Jiwa Asyraf (@arifjiwaasyraf) on

Rata-rata peminatt dan pengikut Arif Jiwa Asyraf memuji kecomelannya dan juga merasa terhibur dengan keletahnya. Ini komen-komen mereka :

” Mak pesan jgn terlalu happy Arif Kan dah somersault hp tu. “

” Alololoo ger4mmnyerrr knp comel sgttt ni syggggg. “

” Love te last episode hahaha. Lem4h lembut aje. Sekali Ariff trigger macam bunyi merc0n.. love u Ariff. “

” Rasa nak g1git budak ni tau. “

” Happyyy.. smpi j jat0h henpon ibu. “

” Hahahaha sampai jat0h hp mommy. “

” Saya pun happy nmpk arifff. “

Dan di bawah ini adalah versi ayahnya pula. Korang rasa mana yang paling comel ?

Terbaru, di laman Instagram Arif Jiwa Asyraf, Tia telah memuat naik sebuah rakaman video. Rakaman tersebut memaparkan Arif Jiwa meminta maaf atas kesalahannya menjatuhkan telefon bimbit ibunya. Comelnya Arif ni kan..

View this post on Instagram

Sorry๐Ÿ™๐Ÿป

A post shared by Arif Jiwa Asyraf (@arifjiwaasyraf) on

Comel dan bijak sangat Arif Jiwa ni. Ramai yang suka melihat telatah dan celoteh Arif. Macam-macam gaya dan aksi Arif lakukan sangat menghiburkan.

Kami di Berita Kopak mendoakan Arif Jiwa membesar dengan sihat dan berjaya di dunia dan di akhirat serta menjadi penyejuk hati ayah dan ibu. Amin.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan SHARE.

Sumber : IG Arif Jiwa Asyraf by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..