” Apa ni Achey hent4k cermin kereta orang bulan puasa ni ? “

Gara-Gara Abang Botak Hent4k Cermin Kereta Yang Viral, Achey Pulak Yang Kena Tuduh. Tak Sangka, Ini Respon Daripada Achey Sendiri. Aduiii… Kelakar Baca Komen Masing-Masing !!

Nama pelawak atau artis komedi, Achey Bocey atau pemilik nama sebenar Mohd. Nasir bin Hamzah tidak perlu diperkenalkan lagi. Wajahnya sering menghiasi kaca televisyen rumah anda dan juga di media-meida sosial.

Selain boleh melawak, Achey juga boleh berlakon, menyanyi dan menjadi pengacara. Beliau merupakan juara Bintang Mencari Bintang musim pertama terbitan TV3.

Kemuncak kerjaya Achey semakin menyerlah apabila beliau bergabung dengan Abam dan Fad lalu membentuk kumpulan yang diberi nama Bocey. Aksi mereka sering membuatkan penonton bergelak dan ketawa menyaksikan persembahan mereka yang mencuit hati.

Ramai sedia maklum Acheydan isterinya Nor Hasanah Yahaya atau Anne memilik seorang anak angkat comel yang diberi nama Nur Tiara Zinnirah Nasir.

Tiara Zinnirah dilahirkan pada 15 Mei tahun lalu di Hospital Kuala Lumpur (HKL). Pasangan ini mengambil Tiara Zinnirah sebagai anak angkat pada 6 Ramadan yang lalu.

Baru-baru ini viral sebuah video yang memaparkan seorang lelaki yang berkepala botak menghent4kkan helmetnya pada cermin kereta pemandu lain. Difahamkan lelaki itu ber4ng apabila pemandu kereta itu membunyikan hon kepadanya.

Menerusi video yang tular itu, lelaki itu bersama kawannya menaiki motorsikal bersebelahan atau beriringan sehingga menghalang pemandu kereta di belakangnya itu untuk melintas mereka.

Akibat m4rah setelah dibunyikan hon, lelaki itu memberhentikan motornya di hadapan kereta itu dan akhirnya menghent4kkan helmetnya pada cermin hadapan kereta pemandu itu.

Cermin kereta ret4k akibat hent4kan yang kuat itu.

Menerusi akaun Instagram, Achey menjelaskan yang lelaki berkenaan bukanlah dirinya seperti yang ‘didakwa’ oleh beberapa pihak. Malah ramai yang ‘tag’ Achey di ruangan komen video itu dimuatnaik.

Menurut Achey, walau pun lelaki itu botak, tetapi itu bukan dirinya. Aduiii kelakar pulak baca komen-komen netizen-netizen semua.

Jom tonton video Achey di bawah :

” Bukan kami…. tapi kami botak.. “

Sebenarnya Achey tahu, netizen hanya bergurau sahaja. Malah ramai yang mengambil kesempatan mengusik Achey di ruangan komen. Antara komen-komen netizen :

” Sudah laa botak, xyah nk berdalih lagi.. hahahhaa.. “

” Bila tgk video ni baru prasan.. Mamat tu mcm achey.. Sabor ye.. “

” Cheyy,kau eh yg pi hayun helmet kt kete org, xbaik tuuu.. “

” Acheyy jangan la pec4hkan cermin kereta orang hmm.. “

” Aih, terkejut tau…ingatkan org yg hentak cermin keter tuuh…. “

” Apa ni @acheykintangkintung hent4k cermin kete org bulan puasa ni ? “

” Org tu hon suruh awak ke tepi. Yg awk g hent4k cermin dia kenapa.. “

” Kerana botak setitik, abis botak sebelanga.. hahahaha.. “

” Takpe achey tak salah , dah kena tangkap dah.. Hehehe.. “

Aduiii Tak tahan baca komen masing-masing. Netizen pun kalau part mengenakan orang, boleh tahan juga korang yer. Ada je idea nak bagi orang gelak.

Apa-apa pun gurau-gurauan kan pengerat silaturahim sesama kita. Nasib baik lah Achey sporting orangnya. Jangan kerana seorang botak, semua orang botak pulak yang kena tuduh. Hehehe..

Apa-apa pun kami di Berita Kopak mendoakan semoga Achey berjaya dalam semua bidang yang diceburi. Teruskan menceriakan hari-hari kami.

Silakan SHARE.

Sumber : IG Achey by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..