” Hahahahaa nasib baik tapi muat pulak yer motor naik bertiga “

Datin Shahida Berk0ngsi Videonya Bersama Dato’ Aliff Syukri Menump4ng Motor Seorang Lelaki Berbangsa Cina Untuk Pergi Ke Mood Republik Ak1bat Kesesakan Lalu Lintas Yang Sangat Ter0k. Memang Sempoi Lah !!

Datin Shahida merupakan seorang isteri yang sangat penyabar dan sentiasa tab4h menghadapi ujian yang sentiasa menimpa beliau dan keluarganya. Datin Shahida atau nama sebenarnya Nur Shahida Mohd Rashid ini merupakan isteri kepada jutawan Kosmetik terkenal Dato’ Aliff Syukri.

Datin Shahida yang kini ham1l anak ke 5 mereka. Datin Shahida dan Dato’ Aliff Syukri berkahwin pada usia Datin Shahida 22 tahun. Sebelum berkahwin dengan Datuk Aliff Syukri, Datin Shahida merupakan seorang penyanyi nasyid Kumpulan Solehah.

Selain menganggotai Kumpulan Nasyid Solehah, Datin Shahida juga seorang model untuk iklan k0mersial Sunsilk.

Terkini melalui instagram miliknya, Datin Shahida berk0ngsi video beliau dan suaminya yang sudah terlambat untuk ke Mood Republik kerana tersekat di kesesakan lalu lintas.

Yang menarik perhatian mengenai video ini adalah Dato’ Aliff telah menahan sebuah motor dan Datin Shahida serta Dato’ Aliff telah menumpang motor milik seorang lelaki berbangsa Cina yang sangat baik hati dan menghantar mereka sampai ke pintu masuk Mitec.

Mari saksikan video yang dik0ngsi ini bersama :

” Saya sangk0t kat jalan jem nak ke mood republic di mitec. .. dah keluar awal tapi dia punya jem x boleh bawa b1ncang…. “

” Tiba2 si syukri ni slumb3r dia keluar tahan satu motor tgh jalan… b1ncang2 punya b1ncang dia panggil saya keluar suruh naik motor bertiga..”

” Nasib baik ada suami muka x m4lu @aliffsyukriterlajaklaris tahan motor abg berbangsa cina yg baik hati hantarkan kami berdua sampai depan pintu mitec….. “

” Apapun sambutan mo0d republ1c malam tadi mmg hav0c !!! “

” Inilah lelaki yang baik hati telah menumpangkan kami berdua “

” Alhamdulillah ade yang sudi membantu “

Rata-rata peminat terhibur melihat aksi mereka berdua ini. Antara komen peminat ialah :

” Semp0i betul life Dato .. org kaya yg low profile “

” Pgg ku4t2 datin, datin dh la pregnen hati2 tau datin semoga datin dilindungi amin “

” Jadi pengalaman yg tak kan dilupakan.”

” Hahahha.. nasib baik.. tapi muat eh naik 3 org “

” Benda blh remp1t, buatpa naik kereta “

” Muat pulak tu naik bertiga.. untung gak mulut bec0k Dato nie bole mntk tlg n org pn tk kisah nk bntu.. Alhamdulillah.. cuma Datin tu okeh ke nek moto tu.. cm laju jer “

” Wlupon datin dato kerap dikec4m dri pelbagai sudut tapi keseras1an bersama ramai pasangan suamisteri c3mburu. dato sgt2 menghargai keluarga dan isteri. smoga terus bhgia dan doakan kami2 jgk bhgia “

” Semp0i sungguh. Alhamdulillah ada yang menolong. Take care datin “

” Lawak LA. Datin dato.. Helmet mana helmet.. “

” Hahhahahahaaa lawakkk laaahh bgus nya datin & dato.. Xmau bg org tggu lama.. Guna cara ni. “

Ramai yang suka dengan gelagat Dato’ Aliff Syukri dan Datin Shahida ini. Walaupun kaya raya dan bergelar jutawan tetapi sangat sempoi orangnya. Kami dari Berita Kopak mendoakan agar Dato’ sentiasa berjaya di dunia dan akh1rat. Amin.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan Share.

Sumber : IG Shahida Dherbs by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..