” Tak tau lah nak gelak ke nak kesian ni.. “

Farah Nabilah Berk0ngsi Video Menjadi Pembaca Berita. Namun Ada Satu Perkara Yang Tak Sepatutnya Berl4ku Telah Terjadi Padanya Yang Ramai Tak Tahu. Bertabahlah Ya Fawa !!

Farah Nabilah merupakan pelakon wanita yang popular menerusi drama Cik Reen Encik Ng0kngek. Nama Farah Nabilah mula dikenali sejak tahun 2011, selain berlakon Farah Nabilah juga merupakan seorang model. Farah Nabilah merupakan seorang graduan dari Universiti Segi dan mempunyai Ijazah Sarjana Muda Psikol0gi.

Dalam drama Cik Reen Encik Ng0kngek Farah Nabilah bergandingan bersama pasangan serasinya iaitu Fikry Ibrahim. Drama-drama lain lakonan Farah Nabilah termasuk lah Papa Ricky, Titian Cinta, Halalkan Hati Yang Kau Cur1, Mocha Kau Bahagia dan banyak lagi.

Farah Nabilah juga pernah memenangi Anugerah Artis Baharu Melet0p dalam Anugerah Melet0p Era ke5 dan Artis Baharu Wanita Popular dalam Anugerah Bintang Popular 2017.

Terbaru menerusi instagram milik Farah Nabilah, beliau telah berk0ngsi video beliau menjadi pembaca berita untuk Komuniti Awani.

Semasa sedang membaca berita ada perkara yang tak sengaja berlaku iaitu siku Farah Nabilah tergelinc1r dari meja. Kelihatan wajahnya seperti menahan sak1t. Mari kita saksikan video yang telah dik0ngsi oleh Farah Nabilah ini bersama :

” I’m always clumsy when I try to focus on something.. My dad dulu selalu suruh try jadi news anchor.. “

” Alhamdulillah dapat peluang jugak baca berita walaupun.. Tunggu okay Fawaa sebagai pembaca Komuniti Awani. Nanti la Fawaa update bila okay ! Terima kasih @501awani !  “

” Aduh.. mcm sak1t je tu. Bunyi kelet0k sekali. Hehehe…”

Rata-rata peminat terhibur melihat gelagat Farah Nabilah menjadi pembaca berita. Antara komen peminat ialah :

” Aduh.. mcm sak1t je tu. Bunyi kelet0k sekali. Hehehe…”

” Ni klu pembaca berita hari2 adalah farahnabilah mesti kena tggu dpn tv jer nihh “

” Comel tahap apa nie haa “

” Mula2 tgk terimbas puan seri normala shamsudin, last2 tu terus noooo mala pet4ka jdnya hahahahaha.. hadoiiii tergelinc1r pulaaakk dia time2 tuuu hahaha ampun tergel4k dan terima kasih sbb menghiburkn (kalau dh namanya bini encik ng0kngek, mcm gitulah hahaha kn ustaz @fikryibrahim ) menuju #cikreenencikngokngekraya “

” Hahhahahahah aku berdek4h gelak.. “

” Setahu aq org baca berita tangan xleh bergerak²kan, hehehehhe “

” Eh asal kelak4r sgt awek aku nie.. hahahahaha “

” Exc1ted sgt kot dpt pluang baca berita.. “

” Perghh bunyi tu sak1t nya smpai ke sini.. “

” Tak tau nak gelak ka simpati.. “

” Adduhhh …. upsss .. so sorry la ladyboss fawaa .. take care ok “

Alahaiii kesiannya Farah Nabilah, mesti sak1t tangan tu. Apa-apa pun kami dari Berita Kopak sentiasa mendoakan semoga Farah Nabila berjaya dalam setiap apa yang diceburi.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan Share.

Sumber : IG Farah Nabilah by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..