” Ya Allah, comelnya. Putih melepak macam anak Mat Salleh.. “

Wajah Anak Niena Baharun, Adiel Mikael Tarik Perhatian Ramai. Serius Terlajak Comel, Part Senyum Tu Boleh Cair !!

Nama Husna memang sinonim dengan pelakon cantik manis Niena Baharun. Watak antag0nis yang didukungnya sebagai Husna menerusi drama Jangan Benci Cintaku itu mampu meningg4lkan impak besar terhadap karier lakonannya.

Mula dikenali menerusi drama Sayangku Kapten Mukhriz, Niena telah selamat melahirkan seorang bayi lelaki pada bulan Oktober tahun lalu. Anak comel itu diberi nama Adiel Mikael.

Sebagai anak selebriti, Adiel sedikit sebanyak terkena tempias populariti ibunya. Malah Adiel juga turut mempunyai peminatnya yang tersendiri. Sehingga kini Adiel memperolehi sebanyak 26.4 ribu pengikut di akaun Instagram miliknnya.

Wajah Adiel yang kelihatan seperti anak Mat Salleh membuatkan Adiel kelihatan sangat comel dengan kulit putih melepak dan kemerahan. Aksi dan gelagat Adiel yang sering tersenyum dan ketawa membuatkannya dilihat bertambah comel dan manis.

Menerusi akaun Instagram, Niena memuatnaik video Adiel yang nak belajar duduk di atas katil. Apabila diagah oleh ibunya, Adiel tersenyum manis dan terbaring atas tilam. Alahai comelnya Adiel.

Jom tonton video di bawah :

Layankan dak tecik @adielmikael nii “

Rata-rata peminat mengatakan muka Adiel Mikael seperti anak mat salleh dan buat ramai yang ger4m. Antara komen-komen peminat :

” Melepakkk lepakkk putihnya.. “

” Ya Allah ger4m nye tgk. cute sgt. mcam anak mat salleh. sejuk mata memandang. gebu pink je kulit die.. “‘

” Ini anak mat salleh … silap lahir mesia .. comey sgtt !! “

” Ya Allah comeyyy yaaa budak adiel mikael niiiii… ger4mm g1laa ! “

” Subhanallah comelnya.. Semoga menjadi anak yg soleh.. Amin.. “

” Tomeiii nye budak kecik ni, hansemmm.. “

” Ya Allah, kenapa lah comel sgt ni baby ? GER4M !!! “

” Mcm ank mat salleh @nienabaharun.nb …Moga membesar dan jd ank yg soleh.. “

” Comelnyer putih kemerah2an.. gebu gitu.. makn ape mse pregnent.. “

Di bawah kami di Berita Kopak kongsikan dengan anda beberapa video gelagat Adiel Mikael yang comel :

” Petang petang selalu caye tengok fish grandpa caye, tapi harini cuaca macam nk hujan. So mommy suruh lepak dalam rumah jerrr. Korang buat apa petang ni? Share laa ngan kite.. “

Eii daddy ni kann memang tak senang tengok rambut saya panjang sikit. Dah la rambut saya ada secebik tu jerrrr. Hmmm sabor jelah.. “

” Thank you mommy.. “

View this post on Instagram

Thank you mommy 😁

A post shared by ADIEL MIKAEL (@adielmikael) on

Alahai Adiel Mikael, comelnya awak. Tak puas tengok video-video dan gambar-gambar Adiel. Ger4m je rasa macam nak gig1t-gig1t. Apa-apa pun kami di Berita Kopak mendoakan semoga Adiel membesar dengan sihat, menjadi anak yang soleh dan berjaya di dunia serta akhirat. Amin..

Silakan SHARE..

Sumber : IG Niena Baharun, Adiel Mikael by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..