” Allahu, bergetar tulang rus0k.. “

Peminat Kagum Dan Terharu Dengar Sean Lee Baca Doa Makan. Tak Sangka, Lancar Sungguh Bacaannya !!

Sean Lee Jian Ern atau lebih dikenali dengan nama Sean Lee merupakan seorang pelakon, pengacara dan juga seorang personaliti Youtube yang terkenal. Sebelum memulakan kerjayanya sebagai seorang pelakon, Sean Lee merupakan seorang pencipta isi kandungan untuk Youtube.

Sean Lee berasal dari Subang Jaya dan Sean Lee merupakan seorang pemegang Diploma Seni dan Persembahan dari Kolej Sunway. Drama pertama lakonan Sean Lee adalah Keluarga P0ntimau iaitu pada tahun 2015. Nama Sean mula mel0njak naik bermula dengan lakonan nya dalam drama Coffee Prince.

Sean memegang watak sebagai Jia Wu bergandingan bersama pelakon hebat Fattah Amin dan Janna Nick. Sean Lee juga banyak membintagi Iklan komersial dan menjadi model dalam video musik Aida Jebat untuk lagu Tember4ng.

Terbaru Sean sibuk menjalani penggambaran untuk drama berjudul Cel0p tayangan Astro Gempak. Sean telah memuat naik di laman Instagram miliknya dia sedang membaca doa makan.  Bacaan yang betul membuatkan peminat yang terh4ru. Mari kita saksikan Sean membaca doa makan bersama :

” @emma_maembongofficial kagum dgn #OppaSean baca doa makan ! Korang ada ? Guys,  jgn lupa tgk cerita #cel0p on @astrogempak mulai 8 mei.. “

” Shooting web series #celup pagi ni, scene masjid lagi. bers1hkan diri dulu sebelum masuk hehe harap2 xde org remb4t selipar @HavaianasMalaysia Sean ni.. “

” #HavaianasSunwayPyram1d #HavaianasSunwayVelocity #LetsSummer @kitaljens #OppaSean by @ayujentayu “

” Berlakon ni best kan. Dapat rasa pengalaman yang tak pernah rasa & ilmu baru.”

Rata-rata peminat memberi komen yang p0sitif untuk video yang dik0ngsi oleh Sean, antaranya :

” Nice! keep it up “

” Hehehehe bestkn tgok camni.. naisee laa sean “

” Tak sabar nya !! Act nak tengok oppa sean je hehe “

” Alolo pndai nya dia baca doa “

” Kagum sangat.. Bukan Muslim tapi boleh belajar ttg bacaan doa. Yg Muslim sendiri belum tentu jgk boleh buat dgn sempurna.. semoga @seanlje diberi hidayah oleh Allah swt.. sesungguhnya hidayah itu milik Allah “

” Nice la broo.. wlaupun tulis kt tngan “

” Idol btul sa sma kow @seanlje .. Sa start tngo lakonan ko drma p0ntimau..”

” Aihh napelah hensem sgt baca doa je pon “

” Allahu bergetar tulang rus0k “

” Dah dekat dah ni untuk jadi ustaz adam saya “

Alahaiii comelnya tengok Sean Lee baca doa makan. Mana tahu ini menjadi asbab untuk Sean Lee mendekati Islam. Sama-sama kita doakan. Kami di Berita Kopak turut mendoakan semoga Sean Lee berjaya dalam kerjaya dan kehidupan.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan Share.

Sumber : IG Sean Lee by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..