” Aku salah sangka dengan isteri aku. Dah sebulan dia merajuk. Aku hina dia perempuan tak bermaruah.. “

” Aku salah sangka dengan isteri aku. Dah sebulan dia merajuk. Aku hina dia perempuan tak bermaruah. Apa aku nak buat sekarang ini ? “

(Gambar Sekadar Hiasan)

Salam min… Aritu aku ade cerite ttg istri aku dan bkas kekasih nye… Dah sebulan istri aku merajuk min.. Mcm mne aku nk cri die.. aku dah jumpe ex die.. Istri aku x pnah wasap die, x pernah bersua muke, x pernah borak, die ckp setiap kali die dtg istri aku lari..

Ex die dtg nk mtak maaf.. die da kawen x de ank.. die cite mse istri aku hamil kn ank die.. die lari tgal kn istri aku.. Istri aku marah sampai istri aku sumpah bile die kawen istri nye x kn dpt zuriat slgi x mintak maaf kt istri aku..

Sebenar nye die dtg nk mintak maaf kt istri aku.. mungkin die tkt aku syak bkn2 sbb tu die lari.. Mcm mne ni min.. aku dah hina die aku da ckp die perempuan x bermaruah.. Ape aku nk buat min.. salah ke aku ckp mcm tu.. Tlg aku min

Kisah dahulu

Salam min aku nak minta pendapat dari warge krt… Aku dah kawen 7 tahun anak pertama aku 5 tahun yang kedua 3 tahun. Istri aku ada anak luar nikah umur 8 tahun aku tak kesah sebab aku sayang.. tapi sekarang bapak budak ni sibuk datang nak tengok anak die dengan bini aku sekali la kan die tengok. aku marah ni min..

(Gambar Sekadar Hiasan)

Makin lama aku tengok makin kerap pulak die pergi tempat kerja bini aku… aku tanya bini aku die jawab ‘aku tak layan die pun cakap pon tak’ abis tu kalau tak cakap tak layan tak kan die kerap datang kan.. aku marah aku suruh bini aku tukar tempat kerja..

Lepas tu bini aku pun tukar la dengan aku sekali tukar kerja. dah tak ada mamat tu jumpe bini aku lagi… tapi lepas 3 bulan aku tengok die datang lagi tempat kerja aku…

Aku rase bini aku wasap die bila aku cek telefon bini aku tak ada apa apa. aku tak bagi bini aku pakai telefon.. aku dah tak tahu nak buat ape aku suruh bini aku jaga anak dekat rumah tak payah kerja.. mase ni aku rase kesian kat bini aku sebab turut je kate aku..

(Gambar Sekadar Hiasan)

Aku sayang min kat bini aku.. tapi lepas 2 minggu bini aku berhenti aku tengok die boleh datang rumah pula… tapi die duduk kat luar je… tak tau la mase aku kerja kan.. kot2 buat maksiat pulak…

Masalah nye kerap datang rumah.. aku tanya bini aku die jawab ” aku tak taw masalah awak die tak pernah masuk rumah, die duduk dalam kerete je.. aku tak keluar rumah langsung aku tak pernah wasap tak pernah call tak pernah bercakap pun awak paham tak ?”

Min ko rase boley percaye ke? sekarang bini aku da lari balik kampung.. mamat tu masih datang lagi tapi 3 hari je die datang lepas tu da tak ade.. aku tanya jiran2 dorang cakap mamat tu hari2 dok depan rumah tapi tak pernah pula nampak bini aku sembang dengan die.. masuk rumah pun tak pernah nampak..

Anak2 balik skolah baru kereta tu balik.. tu kereta jiran aku la… selebih nya aku tak tau… macam mana ni min aku buntu.. Aku dah malas nak tengok bini aku, budak tu pun aku malas nak tengok sebab sakit hati aku min aku tak tahan dengan mamat tu hari2 datang tengok bini aku.

Aaku nak call bini aku tak boleh sebab die dah tak pakai fon.. macam mana ni min..

Ni kisah aku mse mule2 aritu min.

Apa pendapat anda ?

Silakan SHARE. Semoga bermanfaat.

Sumber : KRT