” Pakej kenyit mata lagi untuk nenek, alahai cair tengok.. ” – Netizen

Video Gelagat Anak Shuib Sepahtu, Ayash Affan Bersama Kuih Raya Kegemarannya Buat Warganet Terhibur. Alahai Kerja Mengangkat Tumpi Nenek Je Ayash Ye, Ke Hulu Ke Hilir Dibawanya. Nenek Tegur Terus Bawa Lari Balang Kuih Tu, Comel Sangat !!

Anak bongsu Shuib Sepahtu dan arw4h Siti Sarah Raissuddin iaitu Ayash Affan membesar dengan sihat di bawah jagaan neneknya, Salamiah Jalani. Ayash sememangnya manja dan paling akrab dengan neneknya ini berbanding adik beradik yang lain.

Nenek Salmi juga seringkali memuatnaik video Ayash di media sosialnya. Meninjau akaun Instagram Amy Salmi, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat Ayash membawa kuih raya kegemarannya.

Dapat dilihat pada tangan Ayash sebotol Tumpi atau rempeyak kacang dal yang masih penuh terisi. Kata nenek Salmi, Ayash kerjanya asyik mengangkat Tumpi neneknya ini. Ke hulu ke hilir diangkut balang kuih tumpi tersebut.

Ayash yang berwajah comel dan memiliki senyuman manis ini semakin nampak seiras dengan wajah arw4h Siti Sarah. Warganet ramai yang memuji kecomelan Ayash dan ger4m melihat telatah Ayash yang aktif itu.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian oleh nenek Salmi ini telahpun meraih lebih 3000 tanda suka daripada warganet sejak ianya dimuatnaik. Antara komen-komen yang dapat kami kongsikan untuk pembaca :

” Pandai ke makan rempeyek tu hensem boy hehe. ke hulu kehilir dia mengangkat botol, seronok membawa ye Ayash.. “

” Ayash dengan makanan berp1sah tiada. kalau pulak makanan tu nenek yang masak sebab tu Ayash mulat-mulat.. “

” Akak ger4m tngok Ayash tu mulat sangat rasa nak g1g1t-g1g1t dia. Bukan main laju jalan dah berlari Ayash ye.. “

” Comey ayyash.. besar dah dia.. cute.. semoga menjadi anak soleh dunia akhirat.. Aamiin.. “

” Makin handsome Ayash ni makin besar, sebijik muka si abang Uwais dah. Alolo handsome boy, jalan terkedek-kedek.. “

” Comelnya Ayash, peminat rempeyek ni. Pakej keny1t mata lagi untuk nenek, alahai ca1r tengok.. “

” Terharu tengok Ayash. Teringat kat arw4h sarah pula, semoga syurga tempat seorang ibu.. Semoga Ayash sihat walafiat selalu ye sayang.. “

Amb0i Ayash, semakin hari semakin laju langkahnya itu. Sikit hari lagi, tentu boleh berlari-lari Ayash. Pencinta makanan sangat Ayash ini, cute sahaja kenyit mata pada nenek tu. Apa-apa pun, semoga Ayash membesar dengan sihat selalu dan ceria sebegini sentiasa.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Salamiah Jalani

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..