” Dia sekolahkan mak dia weh. Adoi Jebat setepek sound mommy eh, hehe.. ” – Netizen

Video Perbualan Antara Jebat Jayden Bersama Noornabila Dan Rosix Omar Buat Warganet Terhibur. Alahai Bagusnya Jebat, Kecil Lagi Sudah Tahu Adab Sopan. Dah Mommy Kena Sound Dengan Jebat, Hehe !!

Meninjau akaun Instagram Berita Kopak, telah diulangsiar satu video dari akaun TikT0k Rosix Omar yang memaparkan perbualan antara Rosix bersama Noornabila dan si cilik, Jebat Jayden. Video ini dirakamkan ketika Rosix berkunjung ke rumah Nabila.

Rosix bertanyakan kepada Jebat, adakah mommynya cantik dan adakah mommy tua atau muda. Jebat yang asyik bermain permainan menjawab ‘ muda ‘. Rosix yang sedang membuat live turut membaca komen-komen daripada warganet yang bertanyakan tentang Nabila.

Ketika diajukan soalan mengenai Nabila yang semakin kurus, Jebat menyebut perkataan ‘ tibehh’. Amb0i Jebat, ini belajar daripada siapalah agak. Sampai tergelak Nabila dan Rosix mendengar sebutan Jebat itu.

Apa yang mencuit hati ramai adalah sewaktu Nabila menyuruh Jebat menyebut ayat ‘ Kau rasa ‘ kepada Rosix, terus Jebat membant4h dengan mengatakan ‘ Tak boleh cakap kau ‘. Alahai bagus betul Jebat ni.

Jom tonton video di bawah :

Video gelagat Jebat ini telah pun menarik perhatian ramai warganet. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Tak boleh cakap kau haha.. Tak pernah tak lawak Jebat ni, terhibur tengok telatah Jebat.. “

” Baguslah baby, jangan cakap kau.. Tapi memang mak dia cantik, Bella tengok depan depan cantik g1la macam patung.. “

” Pandai baby, tak baik cakap kau dia cakap.. Rosix dah boleh jadi adik beradik Nabila dah haha.. “

” Dia sekolahkan mak dia weh haha, adui Jebat setepek sound mommy eh. Betullah tu tak boleh cakap kau haha.. “

” Comellah hai Jebat ni.. Bagus Jebat, tak boleh cakap kau. Bagus sopan je dengan orang tua. Acik love you lah anak.. “

” Baby memang budak bijak lah.. Tiber hahaha adui lawak la baby ni. Part tak boleh cakap kau tu win betul.. “

” Tiberhhh haha Jebat ni lawak laa.. Jebat ni bijak betul lah.. tak boleh cakap kau, kecil lagi dah tahu sopan santun.. “

Bagus Jebat ni, dengan orang lebih tua tak boleh cakap ‘kau’ ye Baby. Terhibur betul warganet melihat gelagat Jebat bersama Nabila dan Rosix ini. Semoga Jebat terus menjadi anak yang soleh dan tinggi budi pekertinya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Berita Kopak, Tiktok Rosixomar25

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..