” Nampak cengkung pula dan nampak macam tua.. ” – Netizen

Penampilan Terkini Fasha Sandha Yang Semakin Kurus Dan Langsing Raih Perhatian Ramai. Tapi Ada Kata Fasha Nampak Terlalu Kurus, Cengkung Dan Nampak Tua. Ini Respon Fasha Sendiri !!

Pelakon Fasha Sandha kini dilihat sudah semakin langsing berbanding dahulu. Namun perkongsian gambar terbaru Fasha di akaun Instagram miliknya telah menerima pelbagai respon daripada netizen yang tidak dijangkakan.

Gambar yang dikongsikan Fasha bersama suaminya, Aidil Aziz ini membuatkan ramai menyatakan Fasha nampak terlalu kurus, cengkung dan nampak tua daripada usia sebenar. Sehinggakan ada peminat yang r1sau dengan kesihatan Fasha.

Tidak hanya berdiam diri, Fasha ada menjawab beberapa komen daripada netizen. Menurut Fasha, mungkin kerana tubuh badan Aidil yang besar menampakkan dirinya terlalu kurus. Selain itu, Fasha juga turut membalas komen-komen peminat yang lain dengan cara positif.

Perkongsian ini telah menerima lebih 20 ribu tanda suka daripada warganet sejak ia dimuatnaik. Fasha tetap nampak cantik dengan baju berwarna biru walaupun pelbagai respon yang diberikan oleh netizen tentang penampilannya.

Jom lihat perkongsian di bawah ;

Di ruangan komen, respon yang diberikan oleh netizen kebanyakannya mengenai penampilan Fasha yang terlalu kurus. Antara komen-komen yang diberikan :

” Mesti ringan je bdan bila dah kurus, saya turun 4 kilo pon , bila solat ,sujud dan rukuk rasa takde bebanan depan perut saya.. “

” Nmpk cengkung pulak.. n nampak mcm tua pula. Tp apa pon fasha mmg cantik jgn kurus sgt je ok.. U kurus ke gem0k ke berisi ke, I tetap fans u no 1.. “

” Kurus salah gemuk pom salah.. ada lah yg nak komplen.. bersyukur je laa… klu mati besok2 Allah tanya kenapa kurus sgt kenapa gem0k sgt tak0t jugak.. “

” Kurus dh… tapi nampak macam sak1t.. Kan bulan puasa.. mesti laa badan susut.. kite pn dr 57kg , dah trun jd 53kg bulan pose ni.. hehe.. “

” Kurus ya alahai….nanti jalan angin tiup pula hehehe…Tk buat open house ke kt gadong rumah family Aidil tu… nk juga beraya dengan Fasha & Aidil hihihi.. “

” So sweet kak fasha dan abg aidil,dah kurus dah kak fasha.. insyaallah saya pun nk kurus mcm kak fasha fashasandha.. “

” Alhamdulillah.. suke tgk kak fasha n abg aidil sekarang.. lebih sejuk dan manis mata memandang.. kurus sangat daa.. “

Antara respon Fasha :

Sama ada kurus atau pun berisi, penampilan Fasha tidak pernah mengecew4kan peminatnya. Fasha sentiasa tampil cantik. Walau apa pun respon yang diberikan oleh netizen, apa yang lebih penting ialah kesihatan sentiasa dijaga. Tidak semestinya kurus itu sak1t.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fasha Sandha

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..