” Mummy tanya sepatah je, dijawab berpatah-patah.. ” – Netizen

Video Anak Raja Ilya, Talita Love Yang Kini Sudah Pandai Untuk Diajak Berbual Raih Perhatian Ramai. Amboi Banyak Mulut Lah Talita Ni. Cerita Apa Lah Tu Sampai Tak Mahu Diam. Dah Bertambah Bamb4m Sekarang Ni, Comel Sangat !!

Boleh dikatakan hampir setiap hari ada sahaja video atau pun gambar Talita Love Garrett dikongsikan di akaun Instagram miliknya. Sejak mempunyai cahaya mata, Raja Ilya kini lebih gemar berkongsi tentang anaknya di media sosial.

Antara video yang mencur1 perhatian ramai ialah video gelagat Talita yang sudah pandai untuk diajak berbual. Walaupun baru berusia 3 bulan, Talita dilihat sudah faham apabila Ilya bercakap dengannya. Talita sudah pandai memberi respon dalam bahasanya sendiri.

Gelagat Talita ini telah membuatkan ramai netizen berasa ger4m melihat kecomelan Talita. Tambahan pula apabila Talita dilihat begitu bersemangat bercakap walaupun tidak tahu apa yang dibual olehnya. Alahai, mengadu apa tu ye Talita.

Sehingga artikel ini ditulis, perkongsian video ini telah menerima lebih daripada 4 ribu tanda suka daripada warganet. Selain itu, video Talita yang sedang duduk sambil tangannya di kepala kelihatan sangat comel sekali. Amboi, bukan main santai ye.

Jom tonton video di bawah :

Lagi video comel Talita :

Di ruangan komen, ramai yang ger4m melihat gelagat Talita. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Tq.. mommy share gamba n video talita. suka sgt tgk.. mashaAllah. comey.. Rajin borak dh dgn mummy ni.. “

” So ad0reable… comel sungguh dia.. Tudiaaaa semangat tu dok sembang ngan mummy dia, dok cerita apa la tu.. “

” She was saying, ‘Thank u, for following me, guys’ … Pandainya dia.. mummy tanye sepatah je.. dijawab berpatah-patah.. siap gelak-gelak lagi..  “

” Hahaha she’s so cute… chatting with mummy lg..  ramahnya diaa .. ger4mm tgok pipi pau tuu cam nak gigi .. “

” Eeeee cutie chatty bundle of giggles.. MasyaAllah baby terplaing comel ni. Mata dia so cantikkk.. Talita pelissss jgn cpt sgt bsr.. “

” Muka daddy sgt ni.. perkara penting sngat tu cerita.. amboi pandai dah dia nk ajak bersembang.. anak bapak betul.. “

” Kejap jek dah besar.. seems like only yesterday she was born… mcm2 dia nak bercerita alololoooo so comel.. I love u too Talita.. “

Tidak jemu melihat keletah Talita yang dikongsikan Ilya di media sosial. Talita seorang bayi yang comel dan banyak mewarisi wajah bapanya. Semoga Talita Love membesar dengan sihat dan menjadi anak yang solehah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG TalitaLove

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..