” Lama tak nampak Maryam, makin besar makin cantik.. ” – Netizen

Gambar Terkini Anak Jojie Aminuddin, Maryam Syahrizal Cur1 Perhatian Warganet. Wah Pandai Maryam Posing Macam Model. Makin Lawa Lah Anak Dar4 Jojie Ni !!

Nama Jojie Aminuddin bukan asing buat pencinta seni tanahair. Kakak kepada ratu rock negara, Ella Aminuddin ini juga merupakan pengurus kepada adiknya ini. Jojie mendirikan rumahtangga bersama Syahrizal Ismail dan mempunyai seorang anak angkat diberi nama Maryam Syahrizal.

Meninjau akaun Instagram Jojie Aminuddin, telah dikongsikan sekeping gambar yang memperlihatkan gambar terbaru Maryam. Dengan memakai baju sukan berwarna hitam, wajah Maryam menjadi perhatian.

Comel dan semakin lawa, itu yang dikatakan oleh peminat setelah melihat gambar Maryam ini. Dengan rambut panjang dan lurusnya itu, ekpresi wajah masam pun tetap nampak cantik si kecil Maryam ini.

Tulis Jojie di ruangan kapsyennya, Maryam berwajah masam kerana mar4hkan mommy mengambil gambarnya itu. Baru kecil begini sudah nampak cantik, apabila memasuki alam remaja nanti tentu ramai peminatnya.

Jom baca perkongsian di bawah :

Sehingga kini, perkongsian oleh Jojie ini telahpun meraih lebih 400 tanda suka daripada warganet. Antara komen-komen mereka :

” Lawanyaaa Maryam, makin besar makin cantiklah Yam ni lah. Love sangat tengok Maryam.. “

” Masya Allah, lama tak nampak Maryam. Dah besarnya dia, makin besar makin cantik anak dar4 ni.. “

” Maryam dah besar, cantik macam mummy nya jugak. Slayy lah Yam, ci yam comel, cantiklah baju dia tu.. “

” Masya Allah sekejap dah besar Maryam, lawanyaa dia. Rambut panjang macam Ella.. Alahai comel sangat ni.. “

Pelengkap kehidupan Jojie dan suami yang sentiasa membawa kegembiraan buat pasangan ini. Untuk rekod, Jojie dan Syahrizal menerima kehadiran Maryam sekitar tahun 2017 yang lalu dan lebih istimewanya pada hari Arafah.

Semoga Maryam sentiasa menceriakan kehidupan mummy dan daddy, menjadi anak yang solehah, insan yang sentiasa berbuat baik tidak hanya kepada keluarga malah kepada semua orang dan menjadi kebanggaan keluarga apabila dewasa nanti.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Jojie Aminuddin, IG Yang Maryam

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..