” Macam tak percaya dulu kecik je berlakon, sekarang jadi mak budak dah.. ” – Netizen

Video Terbaru Pelakon Erynne Erynna Bersama Anaknya, Medinah Raih Perhatian Warganet. Alahai Ibu Dan Anak Dua-Dua Nampak Comel Sangat !!

Pasti ramai yang mengenali pelakon Erynne Erynna yang dahulunya sangat popular dengan watak kanak-kanak. Untuk rekod, Erynne sekarang telah pun berkahwin dan sudah memiliki seorang cahaya mata perempuan.

Kini, setelah memiliki cahaya mata, Erynne sudah kurang aktif dalam dunia lakonan dan lebih memberikan perhatian terhadap urusan keluarga. Terbaru meninjau di akaun Instagram, Erynne telah memuatnaik satu video dirinya.

Dalam video itu, Erynne bersama anaknya, Medinah yang sudah pun berusia 1 tahun. Kelihatan Medinah sudah boleh berjalan dan dibawa jalan-jalan oleh Erynne. Perkongsian video itu telah mencur1 perhatian warganet.

Ada yang menyatakan meskipun Erynne sudah memiliki anak namun Erynne masih kelihatan muda seperti remaja. Sehingga kini, video Erynne bersama Medinah telah menerima ratusan komen sejak ia dimuatnaik ke Instagram.

Jom tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, selain memuji kecantikan Erynne, rata-ratanya turut memuji kecomelan Medinah. Antara komen-komen warganet adalah :

” Macam tak percaya dulu kecik je berlakon, sekarang jadi mak budak dah. Tapi maintain je nampak cantik muda remaja.. “

” Comelnya dua beranak ni, dah macam akak tolong jaga adik je, hehe. Bila nak berlakon Erynne, lama sangat tak tengok drama Erynne berlakon.. “

” Sedap mata memandang, walaupun tak bertudung tapi cara berpakaian tak menjol0k mata. Sangat2 bersopan santun, cantik pula tu.. “

” Alah dulu tgok kecik je comel je dia, sekarang dh ada anak dah, aku ni makin menua belum kawin2 lagi, hehe. Eee ger4m tengok Medinah jalan, comel.. “

” Sukanyaa style awak, sgt2 simple jee tak mcm yg lain. Dulu tgk awak kecik lg skrg dah ada anak pun still cute n pretty.. “

” Cantiknya Eryn, Medinah dah boleh berjalan lah. Comel lh anak Eryn macam mummy dia juga si kcik tu.. “

” Halahhh maknyaaa pun comel. Dh mcm nk g kolej gayanyaa tu hehehe. Semoga kalian sentiasa hidup bahagia.. “

Wajah Erynne seperti tidak dimamah usia, masih comel seperti dahulu. Apa-apa pun kami dari Berita Kopak berharap semoga Erynne akan terus bahagia bersama keluarga dan maju jaya dalam apa jua bidang yang diceburinya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG erynneerynna

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..