” Ahh sudah, ikut perang4i siapa lah ni. Haha.. ” – Netizen

Video Anak Zahirah Macwilson, Isaac Raees Seronok Melihat Diri Sendiri Di Hadapan Cermin Buat Peminat Terhibur. Amboi Isaac, Kuat Berangan Siap K1ss Cermin Lagi. Comel Lah Isaac !!

Anak sulung kepada pasangan Zahirah Macwilson dan Aiman Hakim Ridza, Isaac Raees antara anak selebriti yang mempunyai ramai pengikutnya. Si kecil yang memiliki lesung pipit di pipinya digelar oleh peminat sebagai si dimple.

Banyak perkongsian menarik tentang Isaac dapat ditonton menerusi media sosial Zahirah dan juga Isaac. Meninjau entry terbaru di akaun Instagram Zahirah, telah dimuatnaik satu video yang memaparkan gelagat Isaac ketika di rumah.

Isaac kelihatan sedang seronok bermain di hadapan cermin sambil melihat mukanya sendiri. Tulis Zahirah di kapsyennya berbunyi ‘ Love yourself like Isaac does ‘ . Gembira betul Isaac sampai dic1um berkali-kali mukanya yang kelihatan di cermin. 

Memang seronok melihat telatah anak kecil seusia Isaac begini. Fasa untuk si kecil menerokai segalanya di sekeliling mereka. Melihat gelak ketawa Isaac itu, pastinya berbunga-bunga hati si ibu melihatnya.

Jom tonton video di bawah :

Sehingga kini, perkongsian oleh Zahirah ini telahpun meraih hampir 17 ribu likes daripada peminat. Antara komen-komen mereka :

” Terhibur tengok Isaac ni haha, tanda nak adik tu nk jadi abang kawasan ler tu heheh.. Abang long Isaac.. “

” Isaaccc, cutenya c1um cermin tu. Thank you Isaac for a gentle reminder. Ahh sudah, ikut perang4i siapa lah ni haha.. “

” Self love and self care is very important. Isaac made my day. Isaac mintak kawan tu mummy hehe.. “

” C1um cermin yang tak tahan tu haha. I think Isaac nak adik, nak kawan bermain sama-sama hehe.. “

” PArt last dah sedar kena record haha. Berangan mesti ikut mommy dia, cute sangat ni.. “

” Mesti ikut daddy dia, suka cakap depan cermin. K1ss diri sendiri dekat cermin, cutelah Isaac.. “

” Haha adorable to the max, why you so cute Isaac, mungkin perlukan adik tu. Kes1an dia takde kawan tu.. “

Isaac Isaac, macam-macam perang4i sekarang ye, comel pulak tu. Betul tu, perlu sayangi diri sendiri barulah dapat menyayangi orang lain iye tak. Semoga Isaac menjadi anak mommy dan daddy yang sentiasa berbudi bahasa dan menyenangi orang lain.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Zahirah Macwilson, IG Isaac Raees

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..