” Kita dekat rumah pun terkej0t juga, tiba-tiba studio berasap.. ” – Netizen

Video Nabil Ahmad Kena Pr4nk Sambutan Hari Lahir Di Set MeleT0P. Fuh Dengan Berasapnya, Memang Menjadi Lah Pr4nk Kali Ni. Penonton Pun Cu4k Sama, Hehe !!

Meninjau akaun Instagram MeleT0P, telah dikongsikan beberapa buah posting yang memaparkan pr4nk hari lahir buat penyampai MeleT0P, Nabil Ahmad. Nabil menyambut ulangtahun kelahirannya pada hari Isnin 26 September yang lepas.

Pada awal rakaman, Nabil dan Hawa diberitahu mereka bersiaran dari bilik studio berdua sahaja tanpa iringan muzik Azmi dan rakan-rakannya seperti selalu. Rupa-rupanya ini adalah perancangan dari seluruh produksi MeleT0P untuk Nabil.

Membuat suasana mencem4skan seperti ada kebak4ran di dalam studio, Nabil tidak menyedari ini merupakan agenda untuk menyambut hari lahirnya. Melangkah sahaja Nabil ke set MeleT0P sebenar, nyanyian lagu selamat hari lahir kedengaran.

Isteri Nabil, Zira Ayub dan anak-anak serta kedua ibu bapa Nabil turut dibawakan bersama untuk sambutan ini. Majlis ini turut dimeriahkan lagi dengan kehadiran fans Nabil yang cukup sporting. Rakan penyampai Era, Radin dan Azad juga menggamatkan lagi suasana.

Jom tonton video di bawah :

( Pembukaan rancangan Nabil bersama Hawa Ridzwana ) 

( Che Puan Sarimah sebagai tetamu jemputan turut berkompl0t dalam misi pr4nk Nabil ini ) 

( Video ketika Nabil memasuki set MeleT0P

Perkongsian ini telahpun mendapat perhatian daripada peminat Nabil dan penonton setia MeleT0P. Antara komen-komen mereka :

” Haha kena pr4nk, kita dekat rumah pun terkej0t juga kaw-kaw kena pr4nk. Tiba-tiba studio berasap.. “

” Touching tengok Melet0p, ramai sayangkan Nabil. Happy birthday Nabil, sayang Nabil. takde Nabil tak best Meletop.. “

” Dengan kita2 sekali terkej0t wakkk pehal studio mcm tu ? pehal berasap tetiba ? apa yang terbak4r ? adoi birthday rupanya.. “

” Alhamdulillah ramai orang sayangkan hj nabil. best dapat sambut camni ramai-ramai . mak pak ada sekali.. “

” Alhamdulillah. Untung ramai orang sayang. Rezeki nabil, eh aku pulak yang melalak tengok video ni.. “

” Kenapa set macam tu sekarang.. Birthday Nabil rupanya ahaha.. dah semua kena pr4nk, syok ada kawan-kawan macam ni.. “

” Tengok set hijau dah kenapa… rupanya aku pun ter pr4nk sekali.. happy besday waghih.. Semoga terus ceria dan dilimpahi rezeki yang melimpah ruah.. “

Happy belated Birthday buat Haji Nabil, minggu ini sudah berkali-kali nampaknya Nabil kena pr4nk dengan kej0tan hari lahir. Apa-apa pun, semoga bertambahnya usia tahun ini, Nabil dikurniakan oleh Allah rezeki yang tidak put0s dan menjadi insan yang lebih baik untuk keluarga dan agama.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Meletop, IG Nabil Ahmad

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..