” Dah iras ibu lah Ayash, tang hidung sebijik macam ibu.. ” – Netizen

Video Terbaru Anak Shuib Sepahtu, Ayash Affan Bersama Kakak Dan Abangnya Raih Perhatian Ramai. Alahai Makin Comel Lah Ayash. Bila Senyum Macam Tu Serupa Macam Arw4h Ibu. Part Matin Dan Talita C1um Ayash Tu Sweet Sangat !!

Setahun sudah berlalu, anak bongsu pen1nggalan akh1r arw4h Siti Sarah Raissuddin bernama Ayash Affan membesar dengan sihat. Walaupun tanpa kehadiran seorang yang bergelar ibu, Ayash tetap mendapat kasih sayang yang penuh daripada seluruh ahli keluarga yang lain.

Meninjau akaun Instagram Shuib Sepahtu, telah dikongsikan satu video yang memaparkan Ayash bersama abangnya Ariq Matin dan kakaknya Dzahira Talita Zahra. Tulis Shuib ini adalah pemandangan pagi yang paling indah untuknya.

Gembira betul Ayash apabila abang dan kakak ada di sisinya. Talita dan Matin juga cukup kasih terhadap adik bongsu mereka ini. Dipel0k dan dikuc0p Ayash berkali-kali, bila dapat berkumpul kembali beginilah situasinya.

Peminat turut gembira melihat kemesraan antara 3 adik beradik ini. Ramai juga yang mengatakan Ayash semakin seiras wajahnya dengan arw4h Sarah dan abang sulungnya, Uwais Alqarni. Dengan badan yang semangat itu, lagi lah sedap kakak Talita mengg0m0l Ayash.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian oleh Shuib ini telahpun mencur1 perhatian dan hampir 60 ribu tanda suka direkodkan. Antara komen-komen peminat :

” Dah besar mirip muka arw4h ibu dan semestinya muka Matin.. ” – Dato’ Seri Vida

” Dah nampak macam muka abang sulung dia, iras arw4h Sarah lah Ayash. comelnya senyuman tu.. “

” Ayash ada rupa ibu dan Uwais lah. Especially tang hidung dia sebijik mcm ibu dia. masya allah.. muka ibu + uwais hat ni. Comel anak hebat kurniaan Allah.. “

” Semangatnya Ayash, ger4m tengok dia. .Ayash copy paste Alm Sarah sgt, semoga shuib diberikan kekuatan, keberkahan rezeki dn ke’aafiatan utk mendidik anak2 nya, harta dunia akhirat ini. Aamiin InsyaAllah.. “

” Allah, dah iras-iras ibu lah Ayash Affan. Dah ikut muka abang Uwais. semoga jadi anak yang soleh dan solehah.. “

” Muka ayyash dh macam arw4h ibu macam muka abg sulong. Comel dan bulatnya Ayash.. Senyuman tu teringat pada senyum Sarah, sama.. “

” Mommy junior so cute, be strong anak-anak. Bulat dah Ayash, ger4mnya si gend0t ni. Semoga menjadi anak anak yang beriman dan berjaya dunia akh1rat.. “

Anak-anak yang menceriakan dan menghiburkan hati Shuib. Ketawa anak-anak menjadi kekuatan untuk Shuib terus melongkah arus menghadapi semua dug4an. Semoga Shuib sekeluarga sentiasa dalam lindungan Allah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Shuib Sepahtu, IG Amy_salmi

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..