” Cantik dan handsome cucu version mat salleh.. ” – Netizen

Video Dan Gambar Dato’ Chef Wan Menyambut Hari Lahir Cucu Sulungnya, Tristan Tareef Raih Perhatian Warganet. Wah Dah Jadi Anak Bujang Tristan, Makin Kacak. Isabella Pun Cantik Sangat !!

Sebagaimana yang ramai sedia maklum, perkahwinan terdahulu anak kepada Dato’ Chef Wan iaitu Serina Redzuawan dikurniakan dengan 2 orang cahayamata. Seorang lelaki dan seorang perempuan, permata hati Serina ini diberi nama Tristan Tareef dan Isabella Saffiya.

Meninjau akaun Instagram Dato’ Chef Wan, telah dikongsikan beberapa buah posting yang memaparkan suasana ketika Chef Wan bersama Serina, Chef Riz dan beberapa orang lagi meraikan hari lahir Tristan.

Tahun ini, genaplah usia Tristan yang ke 12 tahun. Terasa cepatnya masa berlalu, Tristan yang dahulu comel dan selalu berkepit dengan atoknya kini bakal memasuki fasa remaja. Tristan dan Isabella memiliki wajah mat salleh yang membuatkan dua beradik ini nampak cantik dan handsome.

Menerusi komen yang diberikan oleh warganet, ramai yang memuji kekacakan dan kecantikan wajah Tristan dan Isabella. Chef Wan juga nampak gembira dapat meluangkan masa bersama cucu-cucu kesayangannya ini.

Jom tonton video di bawah :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya )

Peminat turut sama menitipkan ucapan selamat hari lahir buat Tristan. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan untuk pembaca :

” Happy birthday Tristan. Moga membesar menjadi anak yg soleh, penyejuk hati mummy dan datuk.. makin cantik Bella.. “

” How time flies. remember how excited you were when he was born. Dah besar dah tristan, c0py paste mummy dia.. “

” Time flies.. grown up to a handsome and gorgeous grand children.. Atuk also getting more younger.. “

” Happy birthday dear Tristan. Keduanya cantik dan handsome. Cantik sgt ada iras mak dia tapi version mat salleh lah bdk bdk tu.. “

” Wah handsome and pretty cucu Dato’ Chef Wan. Nampak remaja dah anak cucu dato, happy birthday Tristan.. “

” HAPPY BIRTHDAY Handsome Tristan Tareef. So sweet lah 2 beradik ni. cantik dan handsome cucu tok wan.. “

” Happy birthday Tristan, may Allah bless you.. cantik kacak keturunan atok wan. Besar esok beratur org nak.. “

Selamat ulangtahun kelahiran Tristan Tareef daripada kami di Berita Kopak. Semoga Tristan menjadi anak yang soleh selalu, anak yang berbakti dan berguna kepada seluruh keluarga serta pendamping setia mummy selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Chef Wan, IG Serina Redzuawan

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..