” Sebijik Ryan Bakery haha, ngekek kita tak tahan lawaknya.. ” – Netizen

Video Faizal Tahir Sedang Disolek Cur1 Perhatian Peminat. Uih Dah Rupa Si Budak Bedak, Ryan Bakery Lah Bang Faizal. Ryan Pun Siap Komen Jugak, Hehe !!

Sejak beberapa hari yang lalu, Faizal Tahir memberikan hint tentang projek barunya yang dibakal dilancarkan pada 22 September akan datang. Tidak dinyatakan apakah ia namun peminat meneka Faizal akan keluar dengan single baru berjudul Santai.

Meninjau entry terbaru Faizal Tahir di Instagramnya, telah dikongsikan satu video yang memaparkan Faizal sedang disolek oleh seseorang yang dipanggilnya kak Atie. Disapukan bedak tebal sehingga putih semua mukanya, Faizal membuat muka terkej0t.

Kata peminat sekilas pandang disangkakan itu adalah budak bedak, Ryan Fahmi Bakery atau dikenali sebagai Ryan Bakery. Muzik latar yang digunapakai untuk video ini juga mendeb4rkan, lagi buat peminat tak sabar hendak mengetahui apakah ia sebenarnya.

Pada hujung video peminat dapat mendengar sedikit sedutan lagu yang mana liriknya berbunyi ‘ Yang gelap nak putih, Yang putih nak gelap ‘. Simbolik sungguh ‘ Santai ‘ Faizal kali ini, tentu gempak dan melet0p ni.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian oleh Faizal ini telahpun meraih lebih 6000 likes sejak ia dimuatnaik. Antara komen-komen peminat :

” Wah bapak dah pakai bedak sejuk haha. Kuat hint sir Faizal ni, 11 days to go chaiyok chaiyok.. “

” Ingat Ryan Bakery tadi haha, Ryanbakery bukan, Faizal Bakery iya haha. Terbaiklah.. “

” Sekali tengok macam Ryan bakery pulak. Bila bang lagu santai nak keluar. tak sabar ni.. “

” Sebijik Ryan Bakery haha, ngekek kita tak tahan lawaknya. Santai terus jadi Tom Cruise fuh.. “

” Tak kelakar bukan Faizal Tahir, dah rupa tepung komak bang. Ingat si Ryan Bakery tadi, lawaklah haha.. “

” Ingatkan jadi Ryan Bakery tadi, lawak bang Faizal ni. Sant4u sangat ni bang haha. Ni mesti budak baru pindah ke sekolah Ryan Bakery haha.. “

” Haha dah lama aku tengok Faizal Tahir dah macam Ryan Bakery haha. Adoilah, lagu tu dengan vide0 ni memang dah kena sangat.. “

Posting ini turut mendapat perhatian daripada Ryan Bakery sendiri dan ini komen Ryan :

Apa-apa pun, sama-sama kita nantikan apakah kej0tannya daripada Faizal pada 22hb nanti. Yang pasti, peminat sudah cukup teruja dan tidak sabar untuk melihat ‘ Santai ‘ Faizal ini. Semoga semuanya berjalan dengan lancar Bang Faizal.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Faizal Tahir

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..