” Kelakar sungguh, makan aiskrim pun boleh tidur.. ” – Netizen

Video Gelagat Anak Emma Maembong, Shariq Arshan Gabriel Menikmati Aiskrim Sampai Tertidur Buat Peminat Terhibur. Ad0i, Ni Lah Jadinya Bila Mulut Nak Makan Tapi Mata Nak Tidur. Cute Lah Gabriel !!

Mewarisi wajah kacukan mat salleh ibunya, anak Emma Maembong bernama Shariq Arshan Gabriel ini menjadi tarikan ramai. Bakal berusia 2 tahun dalam beberapa bulan sahaja lagi, Gabriel mempunyai peminatnya yang tersendiri.

Meninjau akaun Instagram Shariq Gabriel, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat Gabriel yang sedang asyik menikmati aiskrim. Duduk di atas pangkuan pengasuhnya, Gabriel menj1lat aiskrim tersebut dengan bersungguh-sungguh.

Dari tinggi aiskrimnya sehingga licin dij1lat oleh Gabriel. Namun yang melucukan hati peminat adalah gelagat Gabriel yang makan aiskrim sehingga tertidur. Ini memang betul-betul melayan makan aiskrim ye Gabriel, mata dah tertut0p pun masih tetap mulut hendak makan.

Walaupun com0t tetap comel lah handsome boy Emma ni. Tulis Emma di ruangan kapsyen mengatakan Gabriel overd0se makan aiskrim. Sudah namanya budak-budak, memang menjadi kegemaran lah aiskrim seperti ini.

Jom tonton video di bawah :

Video gelagat comel Gabriel ini telahpun meraih lebih 5000 tanda suka sehingga kini. Antara komen-komen peminat :

” Haha dia macam aku nak tidur tapi still want ice cream. So i eat and i sleep. Who said i cannot do both?.. “

” Selalu budak makan ice cream terus active and hyper. Tapi budak ni lain sikit hahaha.. “

” Mana satu ni gabriel nak makan pastu nak tidur, comel sangat. Gabriel dalam dilema antara ice cream dan tido.. “

” Antara mengantuk dan nak makan benda feberet kau. jadilah tidur sambil makan haha.. “

” Cute betul… walaupun ngantuk sangat but still juga mahu menj1lat icecream haha. kelakor sungguh cucu maembong yang ni.. “

” Nak makan eskrim ke nak tidur ni Gabriel haha. Makan eskrem pun boleh tidur ad0i, lawak betul.. “

” Mata mengantuk tapi mulut nak jugak makan haha. Comel lah awak ni Gabriel, ger4m tengok syok layan eskrem tu.. “

Gabriel membuatkan ramai yang ger4m melihat caranya menikmati aiskrim itu. Sesuai dengan pantun, gendang gendut tali kecapi, kenyang perut suka hati. Lenalah Gabriel tidur dapat makan aiskrim kegemaran. Apa-apa pun, semoga Gabriel sihat selalu dan stay safe walau di mana berada.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Shariq Gabriel 

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..