” This is touching, seb4k baca.. ” – Netizen

Video Dan Gambar-Gambar Maternity Photosho0t Uyaina Arshad Bersama Suaminya, Raja Syahiran. Cantik Berseri-Serinya Mak Buyung Ni. Part Coretan Untuk Anak Yang Bakal Lahir Tu Sayu Je Baca !!

Pelakon dan pengacara, Uyaina Arshad kini dalam berada dalam trimester terakh1r sebelum melahirkan cahayamata sulungnya. Untuk rekod, Uyaina menikahi Raja Syahiran pada bulan Disember tahun lalu.

Meninjau akaun Instagram Uyaina Arshad, telah dikongsikan satu video yang memperlihatkan sedikit sedutan maternity photosho0t Uyaina bersama Raja Syahiran. Seperti pasangan lain, Uyaina juga ingin mengabadikan moment indah ini sebagai kenangan.

Simple namun cukup bermakna untuk Uyaina. Hanya menggunakan baju yang sedia ada dalam simpanannya, dihiasi mahkota bunga di kepala, wajah Uyaina nampak bertambah-tambah serinya. Tema persisiran pantai menjadi pilihan pasangan ini dan hasil gambar yang terhasil memang wow sangat.

Uyaina juga menitipkan satu coretan khas buat anak dalam kandungannya. Penuh bermakna setiap bait kata-katanya, terluah segala rasa orang seorang ibu untuk anak yang dikandung selama 9 bulan ini. Anak pertama yang memberikan seorang ibu merasai pengalaman baru yang menakjubkan.

Jom tonton video di bawah :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya )

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya )

Perkongsian oleh Uyaina ini telahpun mendapat perhatian daripada ramai peminat. Gembira dan tidak kurang juga yang merasa seb4k melihat moment indah Uyaina ini. Antara komen-komen peminat :

” MasyaAllah terharu baca, semoga mummy n baby sehat, selamat dan mudah dalam melahirkan nanti. Lawa sangat gambar ni.. “

” This is touching, seb4k baca. Take care mommy, penulisan bait-bait yg cukup indah. Semoga dipermudahkan proses bersalin kak.. “

” This is so beautiful. getting go0sebumps just by looking at these pictures. 9th pic is my favourite.. “

” Gambar kedua terak1hr tu sangat sangat cantik sis. Semoga segala urusan Uyaina untuk melahirkan nanti dipermudahkan.. “

” Cantiknya, sempurna. Arhh makin tak sabar menanti baby Uyaina dan Raja Syahiran. Gambar ke 9 tu sukanya tengok.. “

” Aww seb4k tiba-tiba, lovenya tengok video ni. Berseri-seri sangat Uyaina. Sweet dan so creative. Love sangat, ni yang rasa nak prenant lagi haha.. “

” Cantiknya maternity sho0t tepi laut. Uyaina cantiknya, love sangat sangat. Yang lampu tu cantik. photosho0t yang terbaiklah.. “

Menghitung hari untuk si kecil ini melihat dunia, tidak hanya Uyaina dan Raja Syahiran malah peminat juga tidak sabar untuk melihat wajah URS junior ini. Semoga segala urusan Uyaina untuk melahirkan nanti dipermudahkan dan berjalan lancar.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Uyaina Arshad

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..