” Lincah si adik, abang dan kakak tak terkawal dah. Hehe.. ” – Netizen

Video Gelagat Anak Fasha Sandha, Aisha Amaira Di Pasaraya Buat Ramai Terhibur. Amboi Tak Reti Duduk Diam Lah Aisha Ni, Aktif Sangat. Jenuh Abang Dan Kakak Kepung. Ligat Betul Aisha, Hehe !!

Meninjau ke akaun Instagram Aidil Aziz, perkongsian terbaru Aidil telah membuatkan ramai terhibur. Aidil telah memuatnaik sebuah video yang memaparkan gelagat anaknya, Aisha Amaira di dalam sebuah pasaraya.

Menurut Aidil, mereka terlupa untuk membawa stroller Aisha. Jadi terpaks4 lah meminta bantuan abang dan kakak Aisha untuk mengawal pergerakan Aisha dalam pasaraya. Di awal video, Putra Rayfal dan Putri Raysha Jemaima memimpin tangan Aisha.

Namun nampaknya Aisha tidak suka dipimpin, Aisha cuba untuk melepaskan tangannya daripada abang dan kakaknya. Apabila terlepas, Aisha bukan main ligat lagi berlari ke sana dan ke mari. Wah seronok sangat nampaknya Aisha.

Perkongsian video ini telah menerima lebih daripada 1 ribu tanda suka buat masa ini sejak ia dimuatnaik. Nasiblah Aisha ada abang dan kakak yang boleh diharapkan. Boleh semp0t juga mengejar si kecil ni, hehe.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, ramai yang terhibur melihat gelagat Aisha yang sangat aktif. Antara komen-komen yang diberikan :

” Amboi Aisha laju je jln.. penat akak dan abg kejar ya.. dah besar dah semua.. Aktif betul aisha pen1ng untie tgok.. “

” Lincah si adek, abang n kakak tak terkawal dah.. comel. Same goes to my daughter same age with Aisya Amaira.. Main aci ligan kat mall.. “

” Siapa pimpin siapa nih. Nampak mcm siadik yg bawak kakak dan abang jalan2.. Seronoknya bebas ke sana sini.. “

” Such a so cute, haha ger4m.. haha, berkejaran dorang.. bkn main aisha dapat kaki ya… ligat berlari.. kabut semua.. “

” Tudia.. mcm atlit… jenuh la nk kepung, cute betullah si kecik ni.. abang dan kakak pun dah penat kejar.. haha.. “

” Seronoknya dia bebas.. saya nak tanya umur aisya berapa.. comel dan bijak sangat aisha ni.. ayah dan ibu pun leh penat camni.. “

” Macam anak kami.. jenuh ligan camni… seronok betul aisha ni.. ger4m tengok.. kelam kabut dibuatnya cmni.. “

Kanak-kanak seusia Aisha sememangnya sangat aktif dan selalunya tidak suka dipimpin ketika berjalan. Seronok betul Aisha apabila melihat abang dan kakak mengejarnya. Semoga Aisha Amaira membesar dengan sihat dan menjadi anak yang bijak.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Aidil Aziz

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..