” Lawanya Puteri Ameerah sekarang, cantik secantik ibunya.. ” – Netizen

Azrinaz Mazhar Hakim Kongsi Gambar Terbaru Anaknya, Puteri Ameerah Wardatul Bolkiah Bersama Sultan Haji Hassanal Bolkiah Raih Perhatian Peminat. Semakin Cantik Tuan Puteri, Muka Makin Iras Dengan Azrinaz !!

Umum mengetahui Azrinaz Mazhar Hakim pernah bergelar isteri kepada Duli Yang Maha Mulia Paduka Seri Baginda Sultan Haji Hassanal Bolkiah dan dikurniakan 2 orang anakanda iaitu Putera Abdul Wakeel dan Puteri Ameerah Wardatul Bolkiah.

Meninjau akaun Instagram Azrinaz, telah dikongsikan beberapa keping gambar terbaru Puteri Ameerah bersama Sultan Hassanal Bolkiah. Azrinaz turut menitipkan ucapan selamat hari keputeraan buat baginda sultan.

Wajah Puteri Ameerah yang sudah di alam remaja ini telah mencur1 tumpuan peminat. Semakin cantik dan ayu anak dar4 Azrinaz ini. Terserlah wajah Puteri Ameerah yang iras dengan wajah bondanya ini, memang c0py and paste.  

Perkongsian oleh Azrinaz ini telahpun meraih hampir 19 ribu tanda suka daripada peminat sejak ia dimuatnaik. Pujian juga diberikan oleh peminat untuk Puteri Ameerah atas rupanya yang manis dan menawan ini.

Jom baca perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya )

Meninjau ke ruangan komen, ratusan komen diberikan oleh peminat. Antara komen-komen yang dapat kami kongsikan :

” Beautiful Princess macam bondanya. 100% you, memang copy paste betul muka ibu dan anak.. “

” Cantiknya mirip sangat dengan bondanya. Like mother like daughter, sebijik sama. photocopy muka dia sama macam puan cantik.. “

” Lawanya Puteri Ameerah sekarang, cantik secantik ibunya. Makin nampak banyak iras wajah Azrinaz bila dah remaja ni.. “

” Cantiknya la hai, cara jalan princess pun sama dengan Azrinaz. She’s as g0rgeous as you.. “

” Simple, mulus dan anggun. Cantiknya makin mirip muka Azrinaz, gambar kedua tu mirip sangat dengan Azrinaz.. “

” Cantik sangat, just like mommy dia. Copy paste sangat dengan Azrinaz, she is sooo you.. “

” Semakin cantik paras rupa tuan puteri, saling tak tump4h wajah bondanya. Cut and paste sangat.. ”

Mana tump4hnya kuah kalau tidak ke nasi iye tak. Secantik bondanya, Puteri Ameerah tumbuh membesar menjadi anak gad1s yang jelita. Semoga saatnya akan tiba satu hari nanti yang bakal menemukan Azrinaz dan puterinya ini.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Azrinaz Mazhar Hakim, IG _.ammeerahwardatulbolkiah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..