” Siap highlight merah ayat tu, buat hal betul lah Fikry ni. Haha.. ” – Netizen

Video Fikry Ibrahim Kongsi Tips Untuk Membuatkan Suami Sayang Buat Peminat Ger4m. Bersungguh Dengar Sampai Last, Itu Je Tips Yang Fikry Bagi. Cari Pasal Betul Fikry Ni Tau, Haha !!

Meninjau akaun Instagram Fikry Ibrahim, telah dikongsikan satu video yang memaparkan Fikry memberikan tips tentang cara untuk membuat suami lebih sayang. Video yang dirakamkan ketika berada di dalam kereta ini meraih hampir 20 ribu likes daripada peminat.

Fikry seperti biasa, ada sahaja ideanya untuk melawak. Bukan sekali peminat terkena dengan pr4nk Fikry, malah sudah berkali-kali. Kali ini Fikry berjaya lagi membuatkan peminat menonton sehingga ke akhir video.

Ingatkan betullah Fikry ingin kongsi tips kebahagiaan, rupa-rupanya tips yang dikongsikan mengecew4kan, haha. Kata Fikry, dia sendiri pun belum berkahwin dan pandai-pandailah semua yang sudah berkahwin mencarinya.

Melihat ke ruangan komen, tidak hanya peminat malahan rakan-rakan artis juga turut terhibur menonton video perkongsian oleh Fikry ini. Mungkin nanti Fikry sudah bergelar suami bolehlah dibuat sekali lagi video ini iye tak.

Jom tonton video di bawah :

Lebih 800 komen direkodkan untuk posting oleh Fikry ini. Ramai juga yang terkena dan ger4m dengan Fikry. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan untuk pembaca:

” Ish lah awak ni Fikry Ibrahim haha, rasa nak lemp4ng je haha. Hang la, ku kat0k pala satgi tau la.. “

” Tak baik tau buat macam ni, dah bersungguh nak dengar haha. Itu je tip dia bagi, adui terkena lagi haha.. “

” Kembalikan 10 saat saya haha, senget betul Fikry ni. Sabo je lah, punya lah kita tengok sampai akh1r, sekali tu je jawapannya haha.. “

” Punya lah fokus dekat dia, sekali tu je jawapannya haha. Aku rasa nak buang je handphone ni haha.. “

” Part “saya pon tk tau. saya tk kawin lagi” masih bole hadam. Tapi when it comes to “Pandai-pandailah hidup” pandai-pandai kita laaaa haha.. “

” Harey, baru nak share haha. Siap highlight merah ayat tu haha, buat hal betul lah Fikry ni. Terkono den.. “

” Bru nak cakap, abang bukan tak kawin lagi ke asal video gini haha. Weh aku beria tengok, ger4m betullah haha.. “

” Haha gigih aku nak dengar, hahaha b0ngek betul, patut dok pikiaq eh hang bukan kawin pun lagi nak bg tips.. “

Namanya Fikry, memang tak pernah tak lawak lah. Belum kahwin tapi sudah nak bagi tips hidup bahagia, itu memang pel1k sangat Fikry oii. Apa-apa pun, peminat terhibur dengan telatah Fikry ini. Semoga pembaca juga turut sama terhibur dan ini sekadar hiburan semata-mata.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fikry Ibrahim

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..