” Hahaha ser4mnya kalau cikgu k0men macam tu, balik rumah siap.. ” – Netizen

Kongsi Gambar Buku Rekod Tadika, Ulasan Guru Untuk PU Azman Cur1 Perhatian Peminat. Memang Suka Bercakap Dari Kecil Lagi Rupanya, Haha !!

PU Azman atau lebih mesra dengan panggil Cik Man bukan nama asing buat para peminat. Pendakwah bebas yang juga bergelar pelakon ini disenangi ramai kerana sifatnya yang terbuka dan suka berjenaka.

Meninjau akaun Instagram PU Azman, telah dikongsikan sekeping gambar yang memperlihatkan buku rekod semasa Cik Man bersekolah di tadika. Tertera di bahagian ulasan guru menyatakan supaya Cik Man berusaha lebih lagi dan Cik Man suka berbual ketika guru mengajar.

Tidak mengingati samada dirinya memang suka bercakap dalam kelas dulu, posting oleh Cik Man ini menghiburkan para peminat. Dari kecil memang suka bercakap, patutlah sudah dewasa sekarang mulut Cik Man ada sahaja yang hendak diperkatakannya.

Sambung Cik Man lagi, ini baru buku rekod dirinya dan belum lagi rekod kawan-kawannya yang lain. Mungkin ada yang dik0mplen kerana terber4k dalam seluar katanya Cik Man. Haha Cik Man ayat penutup memang tak pernah tak terhibur lah.

Jom baca perkongsian di bawah :

Beberapa jam selepas dimuatnaik, posting ini telahpun meraih hampir 24 ribu tanda suka. Antara komen-komen peminat :

” Tau dah punca PU Azman jadi PU haha. Mungkin suka ceramah ni masa kecil, suka berbual semasa cikgu mengajar tu paling win haha.. “

” Yelah tu cik man, cik man kan jenis ramah. Tu yang banyak bercakap. Jangan lupa, kuat tidur dalam kelas pun ye haha.. “

” Ayat cikgu tu tersirat dalam tersurat.. saya paham sebab saya pun bagi ayat macam tu.. “

” Hahaha ser4mnya kalau cikgu k0men macam tu.. balik umah ko siap, Mak duduk pegang r0tan haha.. “

” Lah mmg bakat dari kecik ye bercakap banyak haha. Apa lah k0men mak ayah cik man agaknya bila baca k0men cikgu tu ye kihkih.. “

” Kelakar ni, pelajar paling kuat bercakap rupanya. Win komen cikgu tu, habis tapis dah cikgu tu punya ayat haha.. “

” Ada bakat sejak kecil rupanya haha. peramah nau sampai ke besar pun sama perang4inya haha. Lawaklah cik man ni.. “

” Haha sesuai, bakat dah menyerlah di peringkat awal lagi rupanya. Tak pernah tak lawaklah cik man, part terber4k dalam seluar tu tak tahan tergelak baca.. “

Zaman kanak-kanak sudah banyak bercakap, sesuai sangatlah dengan karakter Cik Man yang mesra alam ini. Apa pun, kenangan di sekolah tadika pastinya menjadi memori terindah untuk Cik Man kenang sampai bila-bila.

Silakan SHARE..

Sumber : IG PU Azman

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..