” Sed1hnya, bukan senang arw4h Abam nak dapatkan kereta ni dulu.. ” – Netizen

Balu Abam Bocey, Hidayah Kongsi Video Terserempak Dengan Kereta Arw4h Abam Di Jalanan Buat Peminat Tersentuh. Pesanan Dan Impian Arw4h Abam Untuk Anak Mereka, Hamzah Tu Seb4k Baca. Tak Kesampaian !!

Sudah beberapa tahun Allahyarham Abam Bocey menemui pencipta-Nya dan sehingga kini nama Abam masih lagi kekal dalam ingatan peminat. Anak dan isteri Abam, Hidayah dan Syed Uthman Hamzah masih menjadi perhatian dan perkembangan anak dan ibu ini diikuti oleh ramai peminat.

Hidayah dengan kudrat yang ada membesarkan Hamzah dengan berniaga. Membuka kedai makan, menjual buah-buahan dan sabun homemade keluaran keluarganya, semuanya dilakukan Hidayah untuk meneruskan kehidupan.

Meninjau akaun Instagram Abam Bocik, telah dikongsikan satu video yang memaparkan Hidayah secara kebetulan terserempak dengan kereta yang pernah digunakan oleh Abam. Kereta Vellfire berwarna hitam menyimpan pelbagai memori untuk Hidayah.

Hati isteri mana yang tidak sayu, apatah lagi apabila teringat akan kata-kata Abam yang mengatakan kereta itu untuk keselesaan anak mereka, Hamzah. Hanya t1nggal kenangan dan Hidayah berharap suatu hari nanti dapat membeli kereta seperti itu untuk Hamzah.

Jom tonton video di bawah :

Kurang sejam posting ini dimuatnaik oleh Hidayah, ianya telah pun ditonton oleh lebih 27 ribu tontonan. Antara komen-komen peminat :

” Ketahuilah wahai anak, arw4h ayahmu adalah orang yang baik-baik ketika hay4tnya di dunia ini.. Insya-Allah moga Allah satukan kalian di syurga nanti.. “

” Sed1hnya, bukan senang arw4h Abam nak dapatkan kereta ni dulu. Mudah-mudahan bisnes dayah terus berjaya.. “

” Moga Allah melapangkan rezeki buat Hidayah dalam membesar dan mendidik Hamzah. Ramai yang mendoakan, semoga impian tercapai.. “

” Sed1h pulak, banyak tu kenangan bersama. Insya Allah Dayah boleh, semoga dipermudahkan segala urusan.. “

” Sabar ya dayah, Allah dah plan yang lebih baik untuk dayah dan hamzah. Semoga dayah murah rezeki, nanti boleh beli semula kereta tu. Sayangnya, mesti banyak kenangan.. “

” Sed1hnya, faham sangat perasaan tu. Sentimental value yang tak boleh dibeli. Semoga berlipat ganda rezeki untuk Dayah dan Hamzah.. “

” Sed1hnya bila ternampak tu. dayah bertuah sangat dapat suami macam arw4h abam. Satu hari pasti jadi milik kak dayah dan hamzah semula. Hebat tgk usaha awk.. “

Ramai yang mendoakan kejayaan buat Hidayah dan Hamzah. Semoga Hidayah terus kuat dalam meneruskan kehidupan yang penuh pancar0ba ini dan semoga suatu hari nanti, segala impian yang diimpikan untuk Hamzah jadi kenyataan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Abam Bocik, IG Hidayah Hamzahh

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..