” Comel abang belakang tu, interframe sekali. Terhibur sungguh la.. ” – Netizen

Gelagat Dato’ Seri Siti Nurhaliza Membuat Video Di Tempat Awam Mencuit Hati Peminat. Comel Sangat Part Yang Tak Jadi Tu !!

Dato’ Seri Siti Nurhaliza memang seorang yang terkenal di kalangan peminat seni tanahair. Seorang yang humble dan pemurah dengan senyuman, Dato’ Siti juga banyak membuat video di aplikasi Tik T0k dan ianya mencur1 tumpuan ramai.

Meninjau akaun Instagram Dato’ Seri Siti Nurhaliza, telah dikongsikan satu rakaman video yang memaparkan di sebalik tabir Dato’ Siti cuba membuat video Tik T0k di tempat awam. Berada di sebuah supermarket, gelagat comel Dato’ Siti rupanya diperhatikan oleh seorang peminat.

Beberapa kali video dirakamkan tidak menjadi antaranya kerana Dato’ Siti tidak mendengar bunyi muzik, barang yang hendak dimasukkan dalam beg tidak masuk dan banyak lagi lah yang mencuit hati Dato’ Siti sendiri.

Apa yang menarik perhatian peminat adalah gelagat seseorang yang berada di belakang Dato’ Siti. Senada dan seirama pula gerakan tangannya mengikut step yang Dato’ Siti buat. Memang famous tarian ini di Tik T0k kini dan ramai yang membuat aksi ini.

Jom tonton video di bawah :

Video oleh Dato’ Siti ini telahpun mendapat lebih 16 ribu likes dan antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan :

” Haha kenapa lawak sangat ni, comel sangatlah Tokti. Abang belakang tu amb0ii bukan main lagi dia.. “

” Apasal kelakar sangat ni. Comellah mak iti. Siapa banyak kali ulang ulang kita g4ng. Abang belakang paling win haha.. “

” Lawaklah abang yang belakang tu haha. Maaf Tokti tergelak sebab memang lawak. Apa pun still cute je.. “

” Sapa yang h0naqq tuu, munculkan diri anda. V1ral penari belakang tu haha, N4ughty tau comel je.. “

” Alahai comel la Tokti ni, kelakar kesayangan Malaysia. Cute je Tokti buat tikt0k. On point betul abang belakang tu.. “

” Video rehearsal pun comel haha, yang dekat belakang tu macam ada connection pulak. Comel sangat.. “

” Tak pasal laki tu jadi famous, comel abang belakang tu. Interframe sekali, terhibur sungguh la. Nak jugak masuk c0ntent Tokti haha.. “

Alahai memang macam ada connection pula Dato’ Siti dengan orang di belakang tu, spontan betul. Part last haiwan menjer1t tu pun lawak, hendak menggambarkan stress nya Dato’ Siti ye. Apa pun, dari awal sampai akh1r Tokti memang comel.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ctdk

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..