” Wahh nampak Nana dah makin kurus, comel lah tengok.. ” – Netizen

Video Penampilan Anak Sulung Datin Almy Nadia, Nur Afrina Arianna Yang Manis Bertudung Raih Perhatian Warganet. Alahai Semakin Comel Nana Sekarang !!

Bagi yang mengikuti pelakon Datuk Fizz Fairuz dan juga isterinya, Datin Almy Nadia pasti terhibur dengan video-video kelakar mereka sekeluarga. Sudah mendirikan rumahtangga selama 8 tahun, pasangan ini telah dikurniakan empat orang cahaya mata perempuan.

Meninjau di akaun Instagram Datin Almy Nadia, baru-baru ini telah berkongsi satu video yang memaparkan anak sulungnya, Nur Afrina Arianna atau panggilan manjanya, Nana cantik mengenakan baju kurung serta bertudung.

Difahamkan video tersebut adalah ketika Nana telah hadir ke majlis jamuan raya di sekolah. Penampilan terbaru anak pasangan ini telah mencur1 perhatian ramai. Ada yang perasan Nana sekarang sudah kelihatan semakin kurus.

Selain itu, gaya Nana juga saling tidak tump4h seperti Datin Almy Nadia lebih-lebih lagi ketika tersenyum. Sehingga kini video gelagat Nana telah ditonton lebih 199 ribu tontonan sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, rata-ratanya menyukai video tersebut dan memuji kecomelan Nana. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Cantiknya kakak pakai tudung bawal lejen, nampak macam kakak dah kurus sikit lah, diet ke tu, hehe.. “

” Hehehe, dah ada bentuk badan Nana. Sebiji betul macam Datin Almy lah Nana ni, comel betul, ger4m tengok.. “

” Ehh dah kurus lah budak comel ni. Cantik betul macam anak Raja pakai baju warna kuning, berseri-seri.. “

” Pewiittttt kakak, besar dah dia pakai cmnii, cantik. Tahu2 nanti tak lama lagi bermenantu pulak Datin.. “

” Hahaha, comel kakak. Si mak pun steady jer baju kot0r, nak mar4h tak sampai hati, gelak je lah. Btw comel lah kakak, nampak dah kurus skit budak comel ni.. “

” MasyaAllah manis anak Datin sorang ni, dah besar kan Nana sekarang, cantik Nana pakai tudung.. “

” Amboooiii segaknya hampa, c0py paste mama dia sungguh. Cantik lah baju Nana, warna menyerlah sangat.. “

Alahai comel betul anak sulung Datuk Fizz dan Datin Almy, patut lah ramai yang memuji. Apa-apa pun, semoga Nana terus membesar dengan sihat, menjadi kakak yang baik kepada adik-adik serta anak yang solehah buat papa dan mama.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Almynadia, Fizz Fairuz

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..