” Naik mengah Mak Wan tu, haha.. ” – Daebakingz

Video Datuk Fizz Fairuz Menyak4t Pelakon Mak Wan Lat4h Yang Cur1 Perhatian Ramai. Amboi Sampai Berenang Atas Lantai Mak Wan, Haha !!

Mungkin ramai yang mengenali pelakon Mak Wan Lat4h ini. Sering membawa watak seorang ibu dan orang kampung dalam pelbagai drama, lakonan Mak Wan sering mendapat pujian ramai. Malah aksi Mak Wan yang sering melat4h di set penggambaran juga mencu1t hati.

Meninjau di akaun Instagram Daebakingz, telah berkongsi satu video yang memaparkan Mak Wan telah disak4t oleh pelakon Datuk Fizz Fairuz hingga dirinya mel4tah tidak berhenti-henti. Selain itu, terlihat ada bersama dalam video adalah pelawak, Achey.

Aksi melat4h Mak Wan turut membuatkan Achey terhibur. Difahamkan video ini diambil ketika Mak Wan, Datuk Fizz dan Aachey sedang menjalani penggambaran Mat Tudung Begin di sebuah hotel di Genting Highland.

Hingga kini, video aksi Mak Wan melat4h telah ditonton lebih 1,450 ribu tontonan sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram. Alahai dah macam-macam gaya Mak Wan buat, lagi Mak Wan melat4h, lagi tak berhenti Datuk Fizz menyak4t.

Jom tonton video di bawah ini :

Sampai meniarap atas lantai Mak Wan kena sak4t dengan Datuk Fizz. Sebelum ini banyak video aksi Mak Wan melat4h telah dikongsi oleh peminat-peminat di media sosial membuatkan ramai yang tidak kering gus1 ketawa melihat aksi melat4h Mak Wan.

Sekadar info, selepas hampir 8 tahun, filem Mat Tudung bakal kembali dengan prekuel. Banyak video dan gambar telah dikongsikan sendiri oleh Datuk Fizz Fairuz menerusi Instagramnya sepanjang sh00ting filem tersebut dijalankan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Daebakingz, Makwanlatah_official, Fizz Fairuz.

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..