” Happy lah tu goyang-goyang kaki. Dah lah kaki seketol.. ” – Netizen

Video Anak Dayana Roza, Astrid Raheeya Menaiki Stroller Buat Ramai Ger4m. Alahai Gembiranya Astrid, Siap Goyang-Goyang Kaki Lagi. Dah Lah M0ntel, Comel Sangat !!

Meninjau ke akaun Instagram Astrid Raheeya iaitu anak kepada pelakon, Dayana Roza, p0sting terbaru yang dikongsikan telah meraih perhatian ramai. Video yang berdurasi beberapa saat ini memaparkan Astrid sedang menaiki stroller.

Atuk dan bapa saudara Astrid melayan Astrid sambil menolak stroller tersebut dalam rumah. Apa yang membuatkan ramai netizen ger4m melihatnya ialah gelagat Astrid yang nampak seronok sambil mengoyang-goyangkan kakinya.

Di ruangan kapsyen, Dayana menyatakan yang selepas ini pasti ramai yang terpaksa melayan Astrid menolak stroller kerana Astrid dilihat sangat seronok berpusing-pusing dalam rumah. Dayana juga mengucapkan terima kasih kepada atuk dan bapa saudara Astrid yang rajin melayan.

Perkongsian ini telah menerima lebih daripada 1 ribu tanda suka buat masa ini sejak ia dimuatnaik. Seperti selebriti lain, Dayana juga gemar berkongsi perkembangan Astrid di akaun Instagram yang diwujudkan atas nama Astrid ini.

Jom tonton video di bawah :

Ramai yang ger4m melihat gelagat Astrid tambahan pula melihat kakinya yang m0ntel. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” MashaAllah ger4m nya.. comelnya b4mb4m.. Selesa betul sampai goyang kaki.. Berapa berat Astrid sekarang ? ger4mnya tengok.. “

” Moga Astrid kekal gebu ya. Kalau kurus tak sesuai. Baby memang kena solid baru nampak berseri dan cergas.. “

” So cute and adorable girl.. Kaki kepsi tu acik Asa nk tokak ja tauuu ger4mmmm.. Senang hati siap goyang2 kaki.. “

” Astrid np kki awk dh mcm roti bun niii… ger4mnyerr tgk awk ni.. Comelll betolll Astrid.. akak dayanaroza bagi makan apa ? sy ada Babygirl jgk tapi kurang selera makan.. “

” Kaki tu adoiii.. bunt4l sgt ger4m mcm teddy bear.. Gemoy nye rase nak g1git² je comel ni.. halah halah si budak m0ntel.. “

” Ger4mlah bdk ni.. g1git kaki tu kang.. Eiii comel betul kaki tuuuu .. comel dan gebu sangat astrid ni.. makan apa ek.. “

” Halah halah comelnye dia.. Happy la tuuu goyang2 kaki ? Dah la kaki seketol eeeee.. seronok dia duduk dalam tu.. “

Alahai, ‘bulat’ sungguhlah anak Dayana Roza ni. Seronok Astrid kerana ada sahaja yang rajin melayan Astrid di rumah. Semoga Astrid Raheeya membesar dengan sihat, menjadi anak yang solehah serta berjaya di dunia dan di akh1rat.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Astrid Raheeya

BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..