” Comelnya dia sebut perkataan tu. Rajin Fatima belajar.. ” – Netizen

Video Anak Fazura, Nur Fatima Aisya Belajar ABC Cur1 Perhatian Ramai. Alahai Bijaknya Fatima, Comel Sangat Suara Dia !!

Anak kepada pasangan selebriti, Fazura dan Fattah Amin ini sememangnya sering menjadi perhatian di media sosial. Apa sahaja yang dikongsikan mengenai Fatima sering dinantikan oleh peminat mereka.

Terbaru, di akaun Instagram Fattzuralovelife, video terbaru Nur Fatima Aisya telah dikongsikan. Video yang berdurasi beberapa saat ini memaparkan gelagat Fatima sedang belajar ABC menerusi video yang ditontonnya.

Fatima turut sama mengikuti sebutan ABC di video tersebut walaupun ada beberapa sebutan yang agak pelat. Wah, rajinnya Fatima belajar. Nampaknya sampai ke malam Fatima mengulangkaji pelajaran tu yer, hehe.

Perkongsian ini telah menerima lebih daripada 3 ribu tanda suka buat masa ini sejak ia dimuatnaik. Ramai yang ger4m melihat gelagat Fatima yang kini sudah pandai menyebut beberapa perkataan. Tentu seronok apabila sudah petah berkata-kata.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, ramai yang memuji Fatima yang rajin hendak belajar. Antara komen-komen yang diberikan :

” Fatima ada exam ke esok ? Sampai malam study.. Goodnight Fatima darling, clevernya dia .. Ya Allah pandainyaaa.. “

” Apple… apppusshhh.. Fatima tunggu dadda ke tu nite2 sweetheart..ncerdiknyaa Fatimaa ni.. tapi nk tgu smpi Z kul brapa nk tido tu sayang.. “

” Amboi rajin dia tgh malam pun study .. budak bijak ni cpt bljar.. Pandai cakap daa fatima.. nite2 fstima sayang .. sweet dreams sayang.. “

” Ala.. Comelnya dia sebut perkataan tu. Rajin Fatima belajar.. pandainyaa fatima kenal huruf dan gambar.. “

” Alololor , pandainya…Tapi rajinnya Fatima study malam2 ni.. cute suare dia nanite baby girl jom tido ea, esok sambung lagi.. “

” Amboiii budak comel ni game APA Tu… tidur Lagi budak bijak pandai nanti tak sedar bangun sahur… U Fatima… “

” Fatima enough for today….continue tomorrow ok clever girl.. Fatima Awak nyanyi ABC apa lagi tu!! Tidur , esok nak bangun sahur.. “

Alahai, rajin sungguh Fatima belajar ABC sehingga ke malam. Belajar rajin-rajin tau Fatima dan semoga menjadi orang yang berguna. Semoga Nur Fatima Aisya membesar menjadi anak yang berjaya di dunia serta di akh1rat.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fattzuralovelife

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..