” Betul-betul limited edition video ni, tak sangka Remy macam tu.. ” – Netizen

Ezza Yusof Kongsi Video Rakaman Cur1-Cur1 Gelagat Remy Ishak Yang Melucukan Buat Peminat Terhibur. Amboi Bang Remy, Lemah Gemalai Sungguh Jari Jemari Tu. Muka Tak Puas Hati Tu Gerun Tengok, Haha !!

Bagi yang menyaksikan rancangan MeleT0P semalam, ada diselitkan kej0tan kek hari jadi daripada produksi MeleT0P buat isteri Remy Ishak, Ezza Yusof. Remy ketika itu diundang sebagai tetamu bagi mempromosikan drama terbarunya bersama Amyra Rosli.

Meninjau akaun Instagram isteri Remy iaitu Ezza Yusof, telah dikongsikan satu video yang dirakamkan secara cur1-cur1 gelagat Remy ketika di rumah. Tulis Ezza, oleh kerana masih dalam mood birthday girl, bolehlah dia menggunakannya sebagai tiket untuk berkongsikan video ini untuk peminat Remy.

Bukan selalu dapat melihat video sebegini, apatah lagi menunjukkan aksi Remy yang jarang dapat dilihat. Ezza kelihatan menyediakan makanan berupa burger buat Remy dan bergerak ke bilik untuk diberikan kepada suami tersayang.

Ketika Ezza memasuki pintu, kelihatan Remy sedang asyik menari diiringi muzik. Lemah gemalai gerakan jari Remy dan ini membuatkan Ezza sendiri tergelak. Reaksi wajah Remy ketika menyedari aksinya itu dirakam buat peminat terhibur. Amboi Bang Remy, muka mar4h ke tu. Haha.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat Remy dalam video ini telahpun mendapat perhatian daripada peminat. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan :

” Tak0tnya tengok muka Remy macam nak mar4h je haha. Yang gelak pun cute, yang nak mar4h tu pun cute haha.. “

” Ala aku tak tahu muka dia tu ok ke tak ok mar4h ke okay sebb muka segitu je. Hahaha. Sweet la u guys. Amy doakan sentiasa bahagia suami isteri di dunia dan akh1rat. Amin.. “

” Haha notty la Ezza, Remy nak mar4h tapi kena sabar. Apakah yang sedang dilakukan Remy itu, lawak la haha.. “

” Betul betul limited edition video ni haha. Camtu cara Remy nak menjiwai watak rupanya. Kelakar lah Remy, ekspresi muka tu muka kant0i haha.. “

” Haha tu bukan mar4h, tu muka terkej0t. ‘ Eh bini aku record ke kenapa tu tetiba gelak’ haha. bang remy jel1ng tapi kak Ezza steady gelak haha.. “

” Jel1ngan tu haha, kuat menyakat Ezza ni. Malu abang Remy, comel je muka terkej0t campur nak mar4h tu haha.. “

” Aduh tak sangka Remy macam tu yer, apa dia buat lepas tu kak haha. Ada part 2 tak. Comel dan lucu la bang Remy ni.. “

” Haha limited edition kak video ni, tak0tnya muka macam mar4h je. Gar4ngnya muka Remy, muka ket4t haha.. “

Isterinya kuat menyakat, dengar Ezza gelak sakan macam tu memang semp0i. Remy pun alahai tak sangka boleh menari lembut begitu. Apa-apa pun, semoga Remy dan Ezza sentiasa gembira bersama dan sentiasa dalam lindungan Allah selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ezza Yusof, IG Remy Ishak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..