” Welcome to the world cucu nanny ” – Didie Alias

Kongsi Gambar Cucu Ketiganya Yang Baru Lahir, Wajah Comel Cucu Didie Alias Cur1 Perhatian Ramai. Alahai Muka Ala-Ala Baby Korea Lah. Nama Pun Sedap !!

Siapa tidak kenal artis versatil, Didie Alias. Hingga ke hari ini, penampilannya masih lagi medapat perhatiab dan tampil langsing meskipun sudah pun berstatus nenek. Malah dia antara pelakon yang berbakat dan sudah menceburi bidang seni melebihi 3 dekad.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram, Didie telah berkongsi berita gembira bahawa dirinya telah selamat menimang cucu ketiga. Menerusi posting itu juga, Didie turut berkongsi nama cucunya berserta gambar.

Pada masa yang sama, di ruangan komen Didie telah memberitahu bahawa cucu perempuannya ini merupakan anak kelahiran pertama anak perempuan keduanya iaitu Nur Dinie Ridzuan Hashim yang mendirikan rumah tangga pada tahun lalu.

Hingga kini perkongsian oleh Didie tersebut telah mendapat lebih 4 ribu tanda suka sejak ia dimuatnaik ke Instagram. Selain itu, ada yang memuji wajah cucu Didie ini kelihatan seperti baby Korea.

Ikuti perkongsian di bawah ini :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Kata ucapan tahniah telah diberikan oleh netizen kepada Didie atas kelahiran cucu barunya itu. Antara komen-komen menarik adalah :

 ” Alhamdulillah and tahniah buat kak Ladydidiemsia sekeluarga dapat cucu lagi. Comel lah baby, nama pun sedap.. “

” Alhamdulillah. May the arrival of the baby girl be the beginning of a wonderful and beautiful journey for the parent and your family. Congrats.. “

” Alhamdulillah Aamiin3. Tahniah dpt cucu ke 3. Cucu solehah. Cantik mcm nanny nya. Semoga ibu nya selamat berpant4ng.. “

” Alahaiii comelnya baby, cucu nanny muka ala-ala baby korea lah. Ni ikut muka daddy Hannah, hehe tahniah Kak Didie.. “

” Waalaikumsalam Hannah Jasmine, alololo cutenya dia. Tahniah nanny, dapat cucu lagi. Semoga jdi anak yang solehah.. “

” Ya Allah comelnya. Semoga jadi anak yang solehah ya sayang. Tahniah utk Puan Didie sekeluarga atas kelahiran cucu ketiga.. “

” Comelnya, mata sepet korea, ni mesti penangan nanny suka tengok BTS, turun kat cucu. Tahniah sis, dah ada 3 cucu pun, nanny maintain r0ck.. “

Comelnya cucu Didie Alias, nama pun sedap. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak turut mengambil kesempatan ini mengucapkan tahniah buat Didie sekeluarga. Semoga baby Hannah Jasmine membesar dengan sihat dan menjadi anak yang solehah buat kedua orang tuanya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ladydidiemsia

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..