” Comelnya baby Dato’ Jamal ni, handsome pakai busana macam ni.. ” – Netizen

Gambar-Gambar Photosh00t Anak Dato’ Jamal Abdillah, Iskandar Rayyan Yamani Cur1 Perhatian Ramai. Alahai Comelnya Iskandar, Tema Bangsawan Lagi. Muka Copy Baba, Dagu Tu Mahal !!

Impian Dato’ Jamal Abdillah yang menginginkan cahayamata ketiganya bersama Datin Zai Izzati lahir pada tarikh cantik iaitu 22.02.22 termakbul. Dikurniakan seorang bayi lelaki, si kecil ini diberi nama Iskandar Rayyan Yamani.

Sejak dilahirkan, baru 2 sahaja perkongsian daripada Datin Zai menunjukkan baby Iskandar dan itupun tidak sepenuh wajahnya dit0njolkan. Pada perkongsian terdahulu, bahagian wajah dari hidung ke dagu ditunjukkan dan ramai yang mengatakan Iskandar nampak seperti Dato’ Jamal.

Meninjau akaun Instagram Dato’ Jamal Abdillah, telah dikongsikan beberapa keping gambar photosh00t baby Iskandar. Memilih tema pahlawan bangsawan, Iskandar dipakaikan busana umpama laksamana lengkap tengkolok dan keris.

Turut sama disediakan sepasang sepatu di lantai bagi melengkapkan lagi tema. Alahai lena betul Iskandar walaupun sesi photosh00t sedang berjalan. Memang betul kata peminat, wajah Iskandar nampak iras dengan Dato’ Jamal.

Jom baca perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya )

Perkongsian oleh Dato’ Jamal ini meraih perhatian peminat dan antara komen-komen peminat yang dapat dikongsikan :

” Handsome macam baba dia, sebiji muka ikut Dato’ Jamal. Ini baru betul Dato’ Jamal junior.. “

” Comelnya baby Dato’ Jamal ni, handsome pakai busana macam ni. Ada iras muka abang sulung dia Osama Yamani.. “

” Muka dato’ Jamal sangat, comelnya. Semoga membesar dengan sihat dan menjadi anak yang soleh Iskandar Rayyan Yamani.. “

” Alhamdulillah, segak sungguh p4nglima kecil ni. Cute muka dia, copy paste Dato’ Jamal sorang ni.. “

” Muka sebiji dato’ Jamal, pasti handsome dewasa nanti. Lebat rambutnya, dagu dia tu mahal hehe.. “

” MasyaAllah Dato.. hensem comel sgt baby Iskandar.. semoga membesar dgn sihat dan membahagiakan ibubapanya.. “

” Comelnya p4nglima kecil ni beradu. Betkarektor, boleh dijadikan model. tahniah Dato dan Keluarga. Segaknya Iskandar.. “

Baik Iskandar mahupun abang-abang dan kakaknya, semua mewarisi kecantikan dan ketampanan wajah Datin Zai dan Dato’ Jamal. Semoga baby Iskandar membesar menjadi anak yang soleh dan penyejuk hati keluarga selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : Jamalabdillahoffficial

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..