” Kau telah membuktikan yang kau tidak pernah gag4l menjadi seorang ayah. Salute.. ” – Netizen

Video-Video Sharnaaz Ahmad Bersama Anaknya Jebat Jayden Buat Peminat Tersentuh. Segalanya Untuk Si Bintang Terindah Baba. Baba Terbaik !!

Semenjak bergelar ayah, sudah banyak perubahan yang terjadi dalam hidup pelakon Sharnaaz Ahmad. Digelarkan oleh peminat sebagai ‘duda h0t’, Sharnaaz menjadi ayah yang penyayang dan melayani Jebat dengan penuh kasih sayang.

Setiap kali Sharnaaz berkongsikan videonya bersama Jebat, pastinya ada sahaja yang mencuit hati peminat. Mulut Jebat yang semakin petah bercakap tidak hanya menghiburkan Sharnaaz malahan peminat-peminat juga.

Meninjau akaun Instagram Sharnaaz Ahmad, telah dikongsikan beberapa buah kompilasi video-video kenangan Sharnaaz bersama Jebat. Dengan kapsyen pendek tertulis ‘ Bintang terindah baba ‘, ianya cukup menggambarkan perasaan seorang ayah terhadap anak kesayangannya ini.

Memetik kata peminat, walaupun raut wajah Sharnaaz nampak gar4ng namun di sebaliknya sifat pengasih Sharnaaz sebagai seorang ayah jelas kelihatan. Melayani Jebat sebaiknya, sesibuk manapun Sharnaaz pasti akan diselitkan masa untuk hero tersayang.

Jom tonton video di bawah :

Sehingga kini, perkongsian oleh Sharnaaz ini telahpun meraih lebih 90 ribu likes daripada peminat. Antara komen-komen peminat :

” Hadiah terindah yang bahagia bila dah tua tua nanti tengok balik. Best ooo.. Meltingnya tengok lelaki macam ni.. “

” Sayu je tengok, semoga Sharnaaz berjodoh dengan wanita yang solehah dan penyayang. Insha Allah..”

” I miss my dad’s attention to me watching this. huahh cry1ng.. Tengok macam g4ngster je mamu tapi penyayang dan faham erti tanggungjawab.. “

” Aww duda h0ts, hebat baba layan boy dia. Mamu sengaja main jiwa kami malam malam ni. so touching.. “

” Touching tau tengok video ni. Ayah yang baik dan bertanggungjawab, untung Jebat. Precious moments, sweet je. Lovely baba.. “

” So proud of u sharnaaz ahmad . U are the best father ever in the world.. Terima kasih kerana sentiasa ada untuk jebat. .satu-satunya artis yg aku respect sngt².. Kau telah membuktikan yg kau tidak prnah gag4l mnjdi seorang ayah.. Salute.. “

” Seb4knya tengok, awat sed1h sangat mamu video h4ng buat ni. sebenarnya banyak nak taip. tapi sebab lelaki, tak tahu nk ckp banyak-banyak. cukup skdr faham . salute sharnaz.. “

Kasihnya ibu membawa ke syurga, kasihnya ayah sepanjang masa. Semoga Sharnaaz sentiasa gembira dan bahagia bersama Jebat tersayang dan didoakan suatu hari nanti, Sharnaaz akan bertemu pasangan hidup yang menerima Sharnaaz dan menyayangi Jebat.

Silakan SHARE..

Sumber : Sharnaaz Ahmad

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..