” Seb4k sangat dengar speech Harris ni, kita pulak yang nang1s.. ” – Netizen

Video Ucapan Harris Annuar Untuk Sahabat Baiknya, Safwan Nazri Pada Majlis Pernikahan Safwan Buat Peminat Seb4k. Alahai Ucapan Tulus Seorang Sahabat. Sampai Berjurai Air Mata Jant4n Tu !!

Jumaat yang lalu, pelakon Safwan Nazri telah pun selamat bergelar suami kepada wanita pilihan hatinya, Fathin Nur Amalina. Dihadiri kaum keluarga dan sahabat rapatnya, majlis berlangsung dengan penuh meriah.

Meninjau akaun Instagram Harris Annuar, telah dikongsikan video yang memaparkan ucapan Harris untuk sahabat akrabnya ini. Dalam kegembiraan, terselit rasa sayu di hati peserta Hero Remaja ini melihat sahabatnya sudah bergelar suami.

Banyak berkongsi suka dan duk4 sepanjang bersahabat, Harris kelihatan tidak dapat menahan air matanya daripada mengalir. Mengimbau kembali kenangan bersama, Harris bersyukur dapat melihat Safwan berkahwin.

Yakin Safwan akan menjadi suami yang baik, Harris menitipkan doa agar pasangan ini sentiasa berbahagia selalu dan meminta Safwan menjaga Lyna dengan baik. Terasa betapa ikhlasnya luahan seorang sahabat melihat reaksi spontan Harris ini.

Jom tonton video di bawah :

( Klik butang KANAN > untuk melihat video seterusnya )

Video 2 sahabat ini telah menarik perhatian peminat dan rata-ratanya turut seb4k mendengar ucapan Harris. Antara komen-komen peminat :

” Ucapan kawan baik paling ikhlas aku pernah dengar. Terbaik lah Harris, always our heroes.. “

” Air mata kawan sejati yang happy bila kawannya happy. Sahabat yang baik, semoga ikatan persahabatan abang dan Safwan sampai bila-bila.. “

” Sis pulak yang seb4k, nilai persahabatan yang mahal. Ni baru orang cakap nilai persahabatan macam adik dengan abang.. “

” Alhamdulillah tahniah Safwan. Semoga bahagia dan dirahmati Allah sentiasa. Aku boleh rasa manis persahabatan ampa.. “

” Semp0i korang punya persahabatan. Alhamdulillah true friend, mata sis masuyk hab0k. Ikhlasnya persahabatan korang.. “

” Allahurabbi begitu rapat kalian berdua sampai menitis airmata. Terharunya ada sahabat yang ikhlas macam ni.. “

” Allahu seb4k sangat dengar speech Harris ni. Semoga Allah memberkati persahabatan seperti ini. Sahabat sejati.. “

” Bukan senang nak tengok air mata lelaki jat0h untuk sahabatnya. Kita pulak yang ikut nang1s sekali. Sahabat sejati yang sukar dicari.. “

Untung ada sahabat yang saling mendoakan kebaikan seperti ini. Semoga persahabatan antara Safwan dan Harris berkekalan sehingga ke akhir hay4t. Buat Safwan, tahniah atas pernikahan dan kami mendoakan semoga berbahagia selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : Harris Annuar, Safwan Nazri

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..