” H4ru punya b4pak haha, comelnya ada b4pak macam ni.. ” – Netizen

Gelagat Amin Idris Melayani Anak Sulungnya, Nurul Iman Qistina Ketika Mengambil Exam Di Rumah Buat Peminat Terhibur. Amb0i Lain Macam Pengawas Peperiksaan Daddy Bagi. Masuk Air Daddynya Pun, Kakak Melayan Je Haha !!

Pernah sebelum ini disiarkan rakaman program yang memaparkan reaksi Amin Idris yang tidak dapat menahan air mata apabila anak sulungnya, Nurul Iman Qistina yang berada di asrama membuat panggilan dan menyam4r sebagai penonton.

Itu cerita ketika PKP dahulu dan kini Qistina belajar secara Pdpr dari rumah. Meninjau akaun Instagram Amin Idris, telah dikongsikan video memaparkan Qistina perlu mengambil kertas peperiksaan di rumah.

Buat kali pertama, Amin meletakkan gambar replikanya di sisi Qistina dan katanya itu adalah ‘ pengawas peperiksaan ‘ yang akan memerhatikan Qistina sepanjang peperiksaan berlangsung. Siap dengan loceng lagi dibunyikan oleh Amin yang membuatkan Qistina tersenyum dengan gelagat daddynya ini.

Video pada hari ke 3 peperiksaan pula, Amin menunjukkan kertas peperiksaan Bahasa Arab dan membaca arahan yang tertera pada helaian hadapan. Kali ini lain pula ‘ pengawas peperiksaan ‘ yang disediakan oleh Amin iaitu patung muka Avengers. Ad0i daddynya pun, macam-macam hal.

Jom tonton video di bawah :

(Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Gelagat anak dan ayah ini mendapat perhatian daripada peminat. Antara komen-komen yang dapat kami kongsikan :

” Jenuhh kena bayar pengawas exam macam ni.. setiap kali exam org lain-lain jaga haha. Comel je kakak layan peel daddy.. “

” Habi1slah kalau kant0i kena puk0l dengan light saber haha. Comel je kakak ni, semoga kakak Qistina lulus dengan cemerlang.. “

” Semoga berjaya kakak, Pengawas peperiksaan ni gar4ng tak kakak haha. Comelnya lah ada bap4k macam ni, sabar jelah.. “

” H4ru punya bap4k haha, kakak pun melayan je daddynya. Ceh pengawas la k0non haha. kalau kita jadi kakak, dah terkekek gelak time exam.. “

” Hahah kakak Qistina layan je daddy dia. All the best Qistina, gh1sau tengok pengawas tu haha. Jangan tiba tiba bergerak sudah haha.. “

” Bagus kaka, nanti ustazah bagi reward untuk kakak ok. Tak0t tengok pengawas peperiksaan tu, besar nau haha.. “

” Had0i ilusi bapa haha, kakak layan ke kiut sangat. Tak tahannya ‘ pengawas’ tak berkelip mata tengok haha.. “

Amin memang rapat dan sporting dengan anak-anak, kalau tidak masakan si daddy boleh sayu ketika menghantar anak ke asrama dahulu hehe. Apa pun, inisiatif yang bagus dari sang ayah untuk puterinya. Semoga berjaya dengan cemerlang Qistina.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Amin Idris

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..