” Comelnya, terhibur dengar Rina ketawa.. ” – Netizen

Video Anak Maryam You Narae Ketawa Buat Ramai Terhibur. Amboi, Boleh H1lang Tek4nan Dengar Ketawa Rina Ni. Comel Sangat !!

Meninjau ke akaun Instagram Duriankimchijunior, p0sting terbaru yang dikongsikan telah menarik perhatian ramai. Sebuah video memaparkan gelagat Rina yang sedang ketawa apabila diagah oleh ibunya, Maryam You Narae.

Rina merupakan bayi kac0kan Malaysia dan Korea di mana bapanya, Nik Muhammad Ryzal merupakan rakyat Malaysia yang berasal dari Kelantan manakala ibunya merupakan seorang berbangsa Korea.

Seperti ibu dan bapanya, Rina juga sering menjadi perhatian di media sosial dan popular kerana wajahnya yang comel persis bayi Korea. Ramai yang ger4m apabila mendengar bunyi tawa Rina yang nampaknya seorang yang mudah terhibur.

Rina ketawa apabila pipinya dius1k oleh Maryam dan kemudian terus ketawa walaupun pipinya belum disentuh. Agaknya apa yang Maryam rasa terhibur sangat tu. Adakah bunyi ketawa daddy atau diacah oleh mommy?

Jom tonton video di bawah :

Ramai yang terhibur melihat gelagat Rina yang sangat comel apabila ketawa. Antara komen-komen yang diberikan :

” Comelnya… terhibur dengar Rina ketawa. Moga jadi anak solehah penyejuk hati ayah & ibu..  saya pun ikut ketawa.. “

” Ya Allah ape yg suke sangt tu rinaa.. actually yg kelakar tu daddy rina. gelakk ptama rina ke tu??why so cute.. “

” MasyaAllah cantiknyaa diaaa.. suka dia happy nya.. Eh kenapa kite gelak sekali nihhh.. Rambut pun dah mcm durian.. “

” Ya allah comey nya rina nie bila dia gelak… Seriously h1lang s+ress dgr Rina ketawa.. So cute sebijik copy paste Rizal.. “

” Pagi2 tgk ni, happy.. Ayoh dia lagi semngat gelak ha..ha.. Anak yang ceria dan comel.. eee bestnya diaa kecik2 lagi sudah faham bahasa korea.. “

” Wife kenan kat rina, sekali anak saya keluar muka mcm rina comel. Moga terus sihat si comel . Ad0hh sukanya Rina.. “

Bunyi ketawa bayi sememangnya boleh mengh1langkan tek4nan. Admin yang melihat pun rasa nak ketawa apabila mendengar ketawa Rina, hehe. Semoga Rina membesar dengan sihat dan menjadi anak yang solehah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Duriankimchijr

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..